Skischool Kids

Dit onderwerp gaat over de bestemming Alpendorf

De kogel is door de kerk, we gaan met de voorjaarsvakantie in Maart naar Alpendorf.
We zijn een gezin met twee kinderen van 4 en 6. Ze hebben vorig jaar al even in Winterberg op de latten gestaan.

Iemand hier die ervaring heeft met de skischool in Alpendorf? En dan vooral de werking van hun kinderlessen?
Verder nog tips voor dit gebied?

Thx!

ik ken het gebied en skischool niet . maar niet al te grote ski school volgens mij? en de mogelijkheid tot halve dagen les staat mij wel aan. en op filmpje vind ik het er goed uit zien , niet al te groot , maar gemoedelijk. je weet natuurlijk niet hoe hoogseizoen is. Je kan ze natuurlijk altijd mailen en vragen hoe groot de groepen zijn in het hoogseizoen en naar hun pedagogische handelen. voor mij komt het goed over en ik ben best kritisch kan ik zelf zeggen.

maar kwam dit filmpje tegen op internet. staat ook een stukje in van de kinderlessen. (misschien had je zelf ook wel gevonden)
en een fb pagina gevonden van ze met beoordelingen . ook Nederlandse skileraren zag ik staan.
https://www.facebook.com/pg/SkischuleAlpendorf/reviews/?ref=…

Hoi, thx voor de reactie. Het ziet er idd een leuke skischool uit. Natuurlijk gaan we in hoogseizoen dus zo kalm zal het niet zijn denk ik :)

Plaats een reactie