apres ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Arc 1800

Hallo , rond de kerst zijn wij in les arcs 1800. Wie kan ons vertellen waar er leuke apres ski mogelijkheden zijn

Op de hoek voor de ijspiste is zo’n leuke bar waar nog veel volk is “ambiente” heet ie. Er is echter ook een discotheek voorbij de ijspiste in een ondergrondse kelder waar het geloof ik €4 was voor een watertje. Toppie. :p Kweet nie meer hoe die disco noemde apocalypse denk ik, ja eigenlijk vrij zeker van. Anyway het was dicht bij de “red horse” of “red shoes” of zo één of andere cowboybar die ook de moeite was. Ook al ben ik niet echt uitgaanstype. LOL

Halverwege de pistes naar Arcs 1800, super mooie chalets tot laat geopend, nice food, goede prijzen!

Maar is er ook "echte" apres ski ?

Dat is natuurlijk naar de spreekwoordelijke bekende weg vragen, Bob.

Hoi Johan, dank je, maar bedoel gewoon pom 16:00 een gezellige bar in en ff feesten, de nachtclub van 23:00- 03:00 hoef ik niet. Als voorbeeld "Alm rausch " in Soelden

Zie mijn vorige reactie.

Frankrijk = geen Oostenrijk.

Tja een beetje BOB gaat naar Frankrijk, en als je niet hoeft te rijden dan ga je naar Oostenrijk! ; )

Vorig jaar in Les Deux Alpes geweest, een echt boarders paradise. :-) Maar zelfs de bekende tenten waren daar redelijk sfeerloos. Bij Les Arcs 1800 stond dat er een redelijke apres ski is vandaar de vraag.

Après-ski? Mais oui!
Tja, en dan dat bruisende: is dit een enigszins krampachtig stempel dat men zichzelf heeft meegegeven in een verwoede poging zich marketingtechnisch te onderscheiden van de rest? Nou nee. Afgemeten aan het aantal restaurants klopt het wel degelijk en ook de barretjes tieren welig. Wat après-ski in Les Arcs betreft is 1800 the place to be.

onze 1ste keus is Val Thorens, maar qua accomodatie lijkt dat moeilijk te worden als je nietvan Za-Za gaat.

In week 3 en 4 2011 gaan we naar Montalbert, voor de eerste keer. Voorgaande jaren in Chatel ( Portes du Soleil) geweest. En de grote vraag: waar is de plek die je absoluut niet mag missen?

Plaats een reactie