Skischool brixen im thale

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brixen im Thale

Heeft iemand ervaring met skischolen in Brixen im Thale. Skischool Aktiv heeft geen overzichtelijke site. Skischool Brixem im Thale daarentegen wel. Mijn vraag is of er iemand weet of de kans op Nederlandstalige skiles reel is ( de kids 9en 6) willen na altijd Duitstalige les nu eens een Nederlandse leraar(es) .
Nu weet ik ook dat dit altijd afwachten blijft maar voor de kids is dit een vorm v kansberekening ?.
Gr John

Hieronder overnieuw

*bericht bewerkt door Ron4 op 25 jan 2017 10:35

niet roetsjen maar skieen

Ik heb met beide skischolen persoonlijke ervaring. Helaas niet met kinderen. Maar ik heb het wel kunnen zien hoe deze scholen alle beide heel goed en leuk omgaan met kinderen. Ik heb ook kunnen zien en horen dat beide scholen gebruik maakte van Nederlandse begeleiders c.q skileraren zowel mannen als vrouwen. Dat zit wel goed.
Bij twijfel kun je beide scholen ter plaatse bezoeken en je laten informeren. Ik persoonlijk heb toch een voorkeur voor skischool Activ.
Waarom is deze site niet overzichtelijk?
http://www.skischuleaktiv.at/Skischule-Aktiv-ome_pid,20567,t…

niet roetsjen maar skieen

Dank voor je reactie.
Op de site v Activ staat niet echt duidelijk waar grotere kinderen moeten verzamelen ( neem aan ook boven bij het bambino-gedeelte) maar de site is mn persoonlijke gedachte. Wil natuurlijk niet zeggen dat de school/leraars niet goed zijn.
Zal de scholen eens mailen en kijken of ze zelf al een idee hebben of ze Nederlandse les kunnen geven.

Plaats een reactie