Openingstijden winkels/skiverhuur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brixen im Thale

Ga op zaterdag10 februari naar Brixen im Thale kom tegen de nacht aan. Vraag me af of de supermarkt op zondags in hoogseizoen dus open is? En ook de skiverhuuradressen?
Wie weet dit?

Hey, dr. Phil, ik had bij Billa gekeken en die is over het tunneltje, nou ja het is eigenlijk geen tunneltje het is een brug over de weg met veel licht! Ha, ha! Billa gaf zondag geen openingstijd!
Bedankt. Skishop zijn zeker wel open toch?
Ik krijg iets van die tunnels denk nu aan tunnelsyndroom, tunnelvisie etc. hoe komt dat?

*bericht bewerkt door homi op 25 okt 2017 11:57

Hieraan gekoppeld: Zijn er supermarkten / skiverhuur in Oostenrijk (specifiek: Leogang en omgeving) open op zondag 24 december en 1e kerstdag?

Ik weet dat ze in Oostenrijkse skidorpjes wat traditioneler zijn dan in NL; maar ik hoop toch dat wij de dag van aankomst wat te eten kunnen kopen :)

Hieraan gekoppeld: Zijn er supermarkten / skiverhuur in Oostenrijk (specifiek: Leogang en omgeving) open op zondag 24 december en 1e kerstdag?

Ik weet dat ze in Oostenrijkse skidorpjes wat traditioneler zijn dan in NL; maar ik hoop toch dat wij de dag van aankomst wat te eten kunnen kopen :)

Daffie op 25 okt 2017 11:57

Na 16u vrees ik dat je daar wel eens bot kan vangen op de 24ste. Ze noemen het niet voor niks “Heiligen Abend” de 25ste verwacht ik dan weer geen problemen.

Plaats een reactie