First track

Dit onderwerp gaat over de bestemming Châtel

Ik las de blog van Lieke over de first track en toen ben ik eens gaan zoeken of dit ook kan in Chatel/Port du Soleil maar ik kan er eigenlijk niets over vinden. Weet toevallig iemand of het hier ook mogelijk is om extra vroeg de piste op te gaan? Behalve zelf lopen…

Dan heb ik nog meteen een 2e vraag zijn er ook mogelijkheden om op de piste te overnachten?

Beide lijken mij erg leuk om een keer te doen.

Groet Jos

Member of global cooling initiative

Niemand? :)

Member of global cooling initiative

Ik denk dat je in le Village de Chèvres bij Lindarets kan overnachten. Ooit heb ik daar iets over gelezen en vorige vakantie zag ik daar mensen sjouwen met bagage. Maar op het internet vind ik er niets van terug. Als je naar Chatel gaat kan je misschien gewoon in één van de restaurantjes van le Village des Chèvres vragen of zij weten of je daar ergens kan overnachten.
In Superchatel is er wel een hotel boven op de piste. Maar dat is bovenaan de gondel en ziet er nu niet zo heel erg gezellig uit.

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Dat hotel ken ik. Het lijkt me leuk om in een hut ofzo te overnachten. Zal in Chatel eens bij de VVV navragen naar de mogelijkheden.

Member of global cooling initiative

Plaats een reactie