Damuls en met hond op wintersport

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls

Hallo,

Ik heb een leuk en betaalbaar hotelletje gevonden in Damuls, aan de piste.

Ik ben nog nooit in Damuls geweest en vraag me af of ik mij daar genoeg kan vermaken.

Ik ben een gevorderde skiër, ik vind het niet erg om een piste meerdere keren te nemen, maar ik hou wel van rode pistes waar wat uitdaging in zit.

Daarnaast gaat de hond ook mee, dus super handig dat ik zo het hotel bijna ik kan skiën om hondje tussen de middag uit te laten en mee te nemen voor de lunch en lekker in de sneeuw spelen.

Ik dacht na het skiën hondje meenemen de rodelbaan op, geen idee of dat mag? Hondje gaat het vast geweldig vinden om naast de slee te rennen. De skipiste op mag natuurlijk niet.

Is Damuls verder een beetje leuk dorp met winkeltjes? Zit er een bakker of supermarkt?

Als iemand nog tips heeft dan hoor ik ze graag.
Ook tips voor met hond op wintersport zijn welkom :)

Damuls heeft niet echt veel winkels, maar het skigebied is wel leuk zeker met de verbinding naar Mellau erbij. Er zit iig een supermarkt, bakker weet ik zo gauw even niet. Over de hond durf ik niks te zeggen 😎

When life gets too complicated.... SKI

Ik zou wel uitkijken met de hond op een rodelbaan. Een aanrijding met hond en rodel (hoeft niet jou rodel te zijn) kan nare gevolgen hebben.

@Tim91 Inderdaad ik zou een hond niet meenemen op een echte rodelbaan.

Click. Click. Peace

Zoals Alex al zegt is Damuls een leuk gebied, maar het is wel echt een skidorp, zonder gezellige winkelstraatjes. Wanneer je in Oberdamuls verblijft kun je leuk wandelen met de hond langs de prachtige langlaufroute daar. Is ‘s avonds ook verlicht.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie