Beste route naar Damuls

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls

Zondag vertrekken wij voor een heerlijk weekje skieen in Damuls. Maar de reis er naar toe is natuurlijk noodzakelijk kwaad. Zijn er tips voor de te volgen route en eventuele bezienswaardigheden bij Damuls?

Alvast bedankt

Waar vertrek je?

Vanuit Emmen…

Over Duitsland, ik weet niet hoe je dan precies rijdt, maar je zou tussen Stuttgart en Ulm moeten afdraaien naar Lindau, van daaruit Oostenrijk binnenrijden en dan richting Bezau/Mellau, dan Damüls.

Over Karlsruhe, Stuttgart, Ulm, Memmingen, Lindau, Bregenz, Alberschwende, Egg, Andelsbuch, Bezau, Mellau, Au, Damüls.

Je moet sowieso Aachen-Köln-Frankfurt-Aschaffenburg- Würzburg-Ulm-Memmingen-Bregenz, want dat stuk is helemaal vrij van baustelles, terwijl er over Stuttgart wel baustelles zijn. Van de Kerst gereden in de topdrukte en er was geen file te bekennen.

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Goede tip. Bedankt

kan me bij Thijmen aansluiten over de A3 en A7, ben er vorige week geweest! prima route. nauwelijks verkeer en nauwelijks snelheidsbeperkingen.

p.s. zoek de exacte verblijfplaats goed uit met foto van het huisje enzo…mijn navigatie systeem stuurde mij een besneeuwde tractorweg op. nog 15min in het donker zitten te zoeken in Mellau. we stonden laat s’avonds al bijna in het verkeerde huis. Onze gastvrouw wist te vertellen dat iedereen dat probleem had met nvaigatiesystemen voor haar adres (oberfeld)

Dank jullie wel Martijn en Thijmen. Ik ga met frisse moed de A3 en A7 op.

Om maar geen nieuw topic te beginnen over hetzelfde, bij deze ook dezelfde vraag van mij. We rijden van dinsdag op woensdag nacht en komen vanuit Den Bosch. Zijn er nog plekken op de route die we dienen te vermijden nu (wegwerkzaamheden, etc.)? Of is de meest directe route zoals Google maps hem aangeeft nu het beste / makkelijkste?

http://maps.google.nl/maps?saddr=%27s-Hertogenbosch&dadd…

Wij hebben nergens problemen gehad met rit hier naar toe. Wij zijn over de A3 en A6 gereden… TomTom gevolgd. Prima rit in 8uur vanuit de regio Drenthe… Goede reis

Plaats een reactie