Verbinding Wetterstein - Zugspitze dalstation

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ehrwald

Heeft iemand de skiroute (Z) van de Wetterstein naar de Zugspitzbahn al eens gedaan? Ben erg benieuwd wat voor soort piste het is en of het goed te doen is.

Heb wel eens bovenaan de “route” gestaan. Is volgens mij een pad naar een oude piste en dus redelijk makkelijk te doen. Het is zeker geen steil terrein. Je kan het ook goed bekijken met Google Maps.

Is een hele lekkere relaxte piste. Afgelopen vakantie nog gedaan, heerlijke laag verse poeder.
Je stapt af op de parking van de TZB.

null

ik ben hier ook erg benieuwd naar, helaas was het pad gesloten toen ik er in februari was.

Ik kan beamen wat @Yeti zegt! Hij lag er goed bij en is principe te skien door elk niveau.

Don't eat yellow snow

ik ben hier ook erg benieuwd naar, helaas was het pad gesloten toen ik er in februari was.

maikeltitulaer op 10 mrt 2016 15:44

Het pad werd bovenaan de piste bij ons (26 februari jl.) ook als gesloten aangegeven, echter op de piste borden onderaan bij de Wettersteinlift stond de piste als open vermeld en navraag bij het lift personeel gaf ook aan dat de route open is. De route wordt echter niet geprepareerd en ook niet gecontroleerd.

Ik heb het 2 weken geleden gedaan, stond ook gesloten (zelf een berg sneeuw voor gekapt) maar we zijn er toch doorgegaan, heel simpel en het was al duidelijk een tijdje niet meer gereden.

Plaats een reactie