Welk gebied Ehrwald of Lermoos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ehrwald

Volgende winter wil ik een paar dagen met Kerst gaan skieen .Welk gebied is leuker aantrekkelijker of rustiger. EHRWALD OF LERMOOS

*bericht bewerkt door renéaby op 03 apr 2018 13:31

https://www.wintersport.nl/forum/topic/411109

En je vindt nog veel meer info op dit forum als je de zoekfunctie gebruikt vermoed ik

Het een sluit het ander toch niet uit??? Beide gebiedjes hebben hun eigen charme! In Lermoos kun je een aantal heerlijk afdalingen van top tot dal doen, is een super leuk restaurant langs een ongeprepareerde skiroute. Puike infrastructuur. Het is gewoon een briljant idee om de liften in een soort kruis op die berg te zetten.

Ehrwald is qua moeilijkheidsgraad nog eenvoudiger dan Lermoos, maar wel heel gezellig. Er is een super leuke funline voor de kinders en achterin het gebied liggen enkele geweldige blauwe knalpistes (ja blauw!, ik kan prima skien, maar geniet ook enorm op heerlijke brede blauwe pistes waarop het nooit moeilijk is en je gewoon even alle dagelijkse stress van je af kunt laten wapperen!)

Voor mij zijn de gebiedjes alleen niet groot genoeg voor een hele week. De combi van gebieden maakt de Zugspitz Arena juist zo interessant

Ik volg @Bart14 volledig, je neemt me de woorden uit de mond.
Enkel deze 2 gebieden zou ik doen voor een shorttrip (±3 a 4 dagen) wil je naar een week toe gaan zou ik de totaal pas nemen en nog een extra gebied erbij doen zodat je overal eens kan gaan.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Geen of gewoon en en.

Plaats een reactie