Apres Ski in Fiesch

Dit onderwerp gaat over de bestemming Aletsch Arena

Hallo,

Wij gaan binnenkort naar Fiesch toe met een groep jongelui voor een weekje. Waar kunnen we het beste naar toe gaan voor Apres Ski? Eventueel stukje rijden met de auto geen probleem.

Het bericht is wel al verjaard maar ik vertrek over 3 weken ook naar de aletsch arena en zou willen weten hoe de apres ski er is . Kan iemand mij helpen ?

Het bericht is wel al verjaard maar ik vertrek over 3 weken ook naar de aletsch arena en zou willen weten hoe de apres ski er is . Kan iemand mij helpen ?

Apres-ski & de calvinistische Zwitsers??

tja ik bedoel niet de apres-ski die je in oostenrijk vindt maar gewoon of je na het skiën in de namiddag een hut of plaats hebt waar je iets kan drinken met wat muziek . Of sluiten sluiten de liften en is er daarna niks meer te doen ?

Er is onderaan de piste bij de gondel (Küboden) een soort tipi waar je wat kan drinken en waar muziek enzo is. Maar verwacht inderdaad geen Oostenrijkse aprés-ski en reken op een flinke rekening ;-)

tja we zullen er zelf eentje maken , eigen muziek , naar de supermarkt voor wat drinken en hopen dat leuke lui mee komen doen haha :)

In sommige Zwitserse gebieden kan je prima een bakkie doen na het skiën hoor. Geen Oostenrijkse taferelen maar in bijvoorbeeld Veysonnaz is er wel wat te doen toch?

Heb helaas geen ervaring met Fiesch, maar wellicht biedt Google soelaas.

Mr. Slow

Het hutje links van de tipi-tent is veel gezelliger en noemt Kuhstal. (is achterzijde van de skiverhuur)

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Plaats een reactie