skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Filzmoos

Wij gaan 16 januari 2010 naar filzmoos en ben op zoek naar een goede skischool voor mijn dochter van 6, het liefst met een nederlandstalige leraar, heeft iemand van jullie hier ervaring mee en was het goed?

Hallo Bianca,
Bogei heeft normaal gesproken veel Nederlanders in dienst en mijn ervaringen zijn zeer goed.
http://www.boegei.at
Gr Robin

Je moet het ook bij Bogei treffen. Exclusiv heeft volgens mij ook enkele Nederlanders. Het is bij beide maar de vraag in welk groepje je ingedeeld wordt. Vraag er van te voren goed om en geef hierbij aan hoeveel jaar er al geskied is (volledige beginner of gevorderd). Mijn zoon heeft bij Bogei ook van een Oostenrijkse jongedame les gehad. Hij was toe 7 en het ging zonder problemen, maar had wel al 2 jaar op bij een indoorskibaan (band) les gehad in NL. P.s. bärr-zahlung gaf destijds een korting van 20% aan de kassa. Misschien krijg je via het hotel of reisorganisatie bij een ander ook een goede prijs. Er zijn ook gezinskortingen. Hoe dan ook: het is altijd gezellig in Filzmoos en prima leraren. Veel plezier!

Hoi Robin en Ruud,

Heel erg bedankt voor jullie tips, onze dochter heeft les gehad bij Bogei en het is heel goed gegaan.
Ze had inderdaad een leuke juf, iets ouder, denk toch wel een veertiger en was gek op kinderen, Sabine heet ze. Filzmoos is heel goed bevallen en de kans is dan ook groot dat wij volgend jaar weer naar Filzmoos gaan. De pistes waren heerlijk rustig.

hoe veel ski ski scholen heeft oostenrijk he

Plaats een reactie