appartement Simpkin in flachau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Na lang zoeken een appartement in Flachau gevonden, met hond! maar nergens reviews te vinden, ik zie dat het 55m2 is en een terrassen heeft maar is dat dan ook op de begane grond, en het staat op een heuvel want sneeuwkettingen nodig…maar is het te wandelen of moet ik mijn bordeauxdog naar boven slepen? kortom kent iemand dit appartement?

https://www.google.nl/maps/place/Griessenkarweg+365,+5542,+O…

Kijk even op deze map dan heb je enig idee waar het ligt, als je satelliet beeld neemt kun je beetje zien hoe hoog of het ligt. Met een beetje mazzel kunnen de skiërs denk ik terug naar het app skiën.

Dienten Die Alte schule

Ik ken het appartement zelf niet, maar heb 2jaar terug op die locatie in een ander appartement gezeten . Locatie is top , en inderdaad bijna ski in ski out… Houdt wel rekening met een steile weg omhoog, en dus het gebruik van sneeuwkettingen , en een paar goede benen voor de klim te voet. Voor de rest niet midden in het dorp , maar toch ook niet ver weg van het dorp.vlak bij de achterjet , een prima uitgangspunt om je ski dag mee op te starten , en te eindigen!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Plaats een reactie