Transfer luchthaven naar Flachau.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Hallo! Mijn schoonmoeder komt voor een midweekje over vanuit Nederland, zijn er mensen die tips hebben omtrent het vervoer vanaf de luchthaven (Salzburg) naar Flachau (en uiteraard weer terug)? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen (qua kosten en tijd?). Ik heb een aantal sites bekeken maar de prijzen verschillen nogal, over de kwaliteit/ervaringen lees ik (te) weinig.

*bericht bewerkt door StijnvdV op 22 feb 2019 17:11

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Misschien wel handig om te laten weten welke luchthaven. Ik gok Salzburg?

Mr. Slow

Misschien wel handig om te laten weten welke luchthaven. Ik gok Salzburg?

Quick op 22 feb 2019 17:10

Maakt het wel wat makkelijker idd, heb het aangepast. Thanks!

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Vorig jaar een goede ervaring gehad met taxi Huber. Voor 4 personen retour naar alpendorf was toen € 200.

Sammeltransfer van Taxi Huber (Neu Touristik) is een dikke aanrader. 50 euro retour.

Thank God summer is over!

Sammeltransfer van Taxi Huber (Neu Touristik) is een dikke aanrader. 50 euro retour.

Lisa. op 22 feb 2019 18:06

Ok, makkelijk te boeken? En transfer tot aan de voordeur van t hotel/appartement?

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Boeken via https://www.airporttransfer-salzburgersportwelt.com/de/trans…

Ze brengen je tot de voordeur en halen je daar ook weer op. Zelf nooit meer dan 15 min moeten wachten op Salzburg, maar de maximale wachttijd is volgens mij 90 minuten.

Thank God summer is over!

Binnen twee uurtjes ben je zelf met de auto ook heen en terug hoor, zelf vorige week mijn dochter opgehaald van Salzburg en kwam vanuit Altenmarkt. Met de bus en vervolgens de trein reis je vanaf het vliegveld ook binnen twee uur naar Bisschofshofen, dan even de taxi nog. Als geld geen probleem is is natuurlijk de taxi het handigst.

*bericht bewerkt door kdunnink op 23 feb 2019 19:25

Boeken via https://www.airporttransfer-salzburgersportwelt.com/de/trans…

Ze brengen je tot de voordeur en halen je daar ook weer op. Zelf nooit meer dan 15 min moeten wachten op Salzburg, maar de maximale wachttijd is volgens mij 90 minuten.

Lisa. op 22 feb 2019 22:48

Dat is zeker een goede optie, grote kans dat deze het gaat worden! Thanks!

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Binnen twee uurtjes ben je zelf met de auto ook heen en terug hoor, zelf vorige week mijn dochter opgehaald van Salzburg en kwam vanuit Altenmarkt. Met de bus en vervolgens de trein reis je vanaf het vliegveld ook binnen twee uur naar Bisschofshofen, dan even de taxi nog. Als geld geen probleem is is natuurlijk de taxi het handigst.

kdunnink op 23 feb 2019 19:25

Dat begrijp ik, echter met 2 jonge kinderen is dat zonde van de tijd. Daarbij ben ik er nog nooit geweest en heb ik geen idee hoe het werkt met parkeren etc. Taxi voor 50,- retour kan ik niet regen rijden.

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Plaats een reactie