Luxe appartement 4 personen Flachau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Hi allemaal,

Voor komende winter ben ik op zoek naar een appartement voor 4 personen in Flachau.
Het liefst zo luxe mogelijk of onlangs gerenoveerd, sauna of jacuzzi in of rondom het complex zou mooi zijn.
Que ligging zo dicht mogelijk bij een lift, of op de piste zelf, budget is niet van toepassing.

Als iemand een idee heeft dan houd ik mij aanbevolen, bij voorbaat veel dank
Gr Tim

Almdorf Flachau komt aardig in de richting van wat je zoekt.

Ga naar een site als hometogo.nl
Vul periode in en dorp ‘Flachau’ en je overige voorkeuren (zwembad, sauna, aantal slaapkamers, badkamers, butlers).
Klik op ‘zoek’.

http://www.hoagascht.at/de/appartements/traumzeit.html…

PaddyB op 4 jul 2019 12:03

Zeker Hoagascht aan te bevelen !
Aanvulling: Loft nemen of Oberkaswurm…
Ware pareltjes !

*bericht bewerkt door NielsVoortman op 05 jul 2019 14:30

Zit te twijfelen tussen Hoagascht en Almdorf, welke van de twee heeft de beste ligging t.o.v. de pistes?

En welke zou luxer zijn?

Zit te twijfelen tussen Hoagascht en Almdorf, welke van de twee heeft de beste ligging t.o.v. de pistes?

En welke zou luxer zijn?

Tim_ op 5 jul 2019 18:57

Volgens Google Maps liggen ze letterlijk naast elkaar. Dus even dicht bij zeg maar alles. Welke luxer is kan je vast aan de informatie en foto’s zien.

Bedankt Gigi, beide appartementen zijn beschikbaar in onze tijd, dus dat is mooi.
De app va Hoagascht zijn net gerenoveerd en dus wat luxer waarschijnlijk denk dat het deze gaat worden…

Vanavond ga ik de knoop doorhakken, laat het nog weten

De ene heeft nieuwbouw, de ander verse renovatie. Hoagascht is iets luxer.

Wel jammer dat ik niet zo snel die chalets van €50.000,- per week kon vinden, als geld toch geen rol speelt…

Het is toch de Almdorf geworden, de Promi alm, wat een prachtige locatie, nu al zin in, en @bennie net onder de 50.000,— 👍

Plaats een reactie