Verbinding Gerlos Konigsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Als ik de pistekaart bekijkt wordt mij niet helemaal duidelijk of er zowel heen als terug een verbinding is vanuit Gerlos naar Konigsleiten. Via de Falschbach lift kom je zo te zien aan de andere kant, maar kan je ook terug?

Yep. Via Larmach en volgens mij ook via de Gipfelbahn.

Mr. Slow

Ja je kunt allebei de kanten op.

Richting gerlos de krummbach xpress, richting königsleiten moseltret, fussalm xpress en dan de falschbach.

Gaat inderdaad beide kanten op. Van Königsleiten naar Gerlos toe is echt een fijne piste

Maar als je vanuit Gerlos naar Konigsleiten wil dan MOET je toch over de zwarte piste 36?

@evelien2

Dit hoeft niet je kunt daar ook met de lift naar beneden.

@evelien2

Dit hoeft niet je kunt daar ook met de lift naar beneden.

Is toch een stoeltjeslift?

@Evelien2 yep, lekkere warming up :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@chonn, wel misschien handig om te weten als er kleine kinderen danwel beginners mee zijn :)

@Evelien2, staat duidelijk op de pistekaartjes, maar wel iets dus om rekening mee te houden als je vanuit Königsleiten naar Gerlos skiet en terug moet…

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Precies @chonn, daarom vermeld ik het maar even ;). Twee jaar terug een familie die niet over de zwarte piste terugkon qua niveau…

En daarom kun je met deze stoeltjeslift ook naar beneden.

Plaats een reactie