Grote chalet/appartement

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Hallo allemaal

Misschien mij eerst zelf voorstellen. We zijn een groep maten rond de 20 personen die allen juist afgestudeerd zijn. We skiën allemaal enorm graag en ik waak erop dat we altijd om 09 uur op de piste staan (soms fris en soms minder fris). Het nadeel van onze bende is dat we nogal gulzig zijn en dus ook de apres skie meestal volledig meewillen maken van 17 uur tot de late uurtjes. Daarom zijn we op zoek naar gebieden met deze mogelijkheden zoals kirchberg, Ischgl, …
Het probleem dit jaar is dat er enkele mensen in de bouwsector werken en dus enkel vakantie hebben met pasen (13/04 tot 20/04/2019)

We hebben daarom twee vragen zijn er mensen met tips over een goeie chalet of grotere appartementen ( eventueel in 2 apartementen in 1 gebouw) in of rond Ischgl (2 km van het centrum is te doen s’avonds na het stappen).
Zijn er andere onbekende gebieden waar je de twee kunt combineren? Of andere tips voor zo’n type reis

Vriendelijke groeten

Pasen wellicht lastig te boeken maar wij zitten al jaar of 5 met een groep van 22 man in haus crystal in Sölden. Apres ski bij Philip en dan voetgang liftje naar centrum. We huren dan hele huis af en verdelen over de verschillende appartementen. In de ochtend met z’n allen ontbijten in ontbijt ruimte http://www.crystal.at/

Paddy B alvast bedankt voor interessante optie. Ik heb al een mail gestuurd naar haus crystal voor wat informatie.
Zijn er nog andere mensen die wat info hebben?

Plaats een reactie