dinner in "restaurant - hotel" met avondmuziek

Dit onderwerp gaat over de bestemming Itter

Hallo allen,
ik heb voor de krokus 2017 een reis geboekt naar itter.
Nu lees ik op vele resenties dat Itter geen (bruisende) après ski kent. Geen probleem daar wij toch met een aantal kleintjes zijn.
Nu heb ik wel geboekt enkel met ontbijt en ik vroeg mij toch af of er in Itter restaurants - hotels zijn waar ik s’avonds zou kunnen reserveren voor het dinner en waar toch wat avondmuziek (band - orkest - live muziek) te beleven valt en onze allerkleinsten toch ook al een beetje de après leren kennen :-)
Ik weet wel dat er op het einde van de Salvista afdaling er wat te beleven valt tot het avondeten.

Alvast bedankt voor de info…

@Gerrit, ik zeg gitaar mee en ga los ;-)
Mijn kinderen zijn al wat groter en vinden de adres ski met vriendjes/vriendinnetjes net zo leuk als ik. Maar ik heb ook altijd muziek op mijn iphone en zo’n bluetooth speaker mee… eigen adres ski is zo gemaakt LOL

@lieee,
was ook zoal iets vanzin met de ipad en kindjes kunnen zelf liedjes aanvragen ook! Zo afgespeeld via youtube als er wifi is natuurlijk. Maar in de meeste accomodaties is dat geen probleem meer.

Toch spijtig dat er in Itter geen hotels zijn die zelf voor wat life muziek zorgen. Afin nog een beetje afwachten natuurlijk en heb ook nog tijd wat te zoeken.

Gerrit, mijn advies is om een stukje verder te rijden (10 minuten) naar Söll daar is iets meer keus in eetgelegenheden.

@Maxski,
wij zijn niet zo voor onze auto nog te nemen. Trouwens voor hetzelfde geld is het nog een week volle sneeuw :-) Ons klaarmaken in ons hotelletje en nog een prettige avondwandeling naar het hotel voor Diner en terug is ook leuk :-)
Trouwens er is toch een bar voorzien (zo nog een ouderwetse après ski tent) op het einde van de afdaling lees de Salvista afdaling en daar zullen de kindjes en wij ook nog wel even gezellig kunnen vertoeven voor ons klaar te maken voor het avond dinner! Maar ja ik dacht nog zo wat live muziek en vermaak tijdens het eten, maar ik vrees dat dat in Itter niet mogelijk zal zijn…

Plaats een reactie