Skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaltenbach

Hallo,

We gaan met vrienden en de kids naar Kaltenbach tijdens de krokus, heeft iemand ervaring met de bestaande skischolen? Kids zijn rond de 12jaar en eentje is bijna 5.

Alvast bedankt.

In kaltenbach heb je twee skischolen.

Het grotere skioptimal en kleinere hochzillertal…

onze voorkeur gaat uit naar hochzillertal. Door de Kleinschaligheid is het persoonlijker en ook door de, Bobo warming up/ dans daarvoelen onze kinderen zich meer op hun gemak dan bij het grootschalige ski optimal (ook al zijn de faciliteiten bij skioptimal beter (groter kinderland met liftjes etc).

Daarentegen maakt de skileraar/lerares het grootste verschil… maar na twee jaren een huilend kind bij skioptimal gaan onze kinderen (zowel de oudste van 7 als de jongste van 4) de afgelopen twee jaar lachend naar Hochzillertal.

Ik volg even…ik ga volgend jaar in de voorjaarsvakantie naar Kaltenbach. Wat ik hier en daar lees, is dat Hochzillertal positiever uit de bus komt.

En? Hoe waren de ervaringen?

Pascal het heeft alleen met het enthousiasme van de betreffende skilerares te maken niet zozeer met de skischool.Ze hebben allemaal het zelfde examen gedaan of je nou bij skischool A of B zit.

Hoe zijn de ervaringen met de skischolen we gaan begin april met drie kinderen eentje 3.5 jaar 4.5 jaar en de laatste 7 jaar we willen ze halve dagen laten gaan.

Plaats een reactie