Ski depot

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaltenbach

Hallo,

Van welk ski depot kan ik het beste gebruik maken in Kaltenbach ?
Die bij het dal station of bij het mittel station.

Kan ik deze reserveren ?
Waar kan ik dit doen?

Groeten,

Henk Kolk

Gewoon op Google te vinden:
https://www.sportstock.at/wintersport/online-reservierung/…

Persoonlijk vind ik beneden leuker (ik ken de situatie in Kaltenbach niet), tenzij je kleine kinderen hebt die in het bovenste station naar de skischool gaan. Dan is het veel minder slepen met materiaal.

ik kan die bij het dalstation aanraden! Is perfect voor elkaar en ruim opgezet. In de lockers is er ruimte voor je helm/schoenen/ski’s en deze zijn (indien nodig) met meerdere personen te delen.

Bij het middenstation was in het verleden niks (2 jaar terug).

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Kan ik het depot ook reserveren.

Via bovengenoemde link kan ik alleen de ski’s reserveren.

Even mailen of bellen dan hoor je het zo

Even opnieuw kijken @HenkKolk, via de gegeven link kan je gewoon depot reserveren.

Na ingeven van datum en plaats kan je op de tweede pagina “Depot” selecteren op het eerste rijtje.

Desnoods even samen met iemand anders kijken.

bij het middelstation zijn geen lockers, maar waarom zou je daar je spullen willen stallen? Dan zou je als je 's morgens om hoog gaat halverwege uit moeten stappen om je spullen te pakken en aan te trekken, vervolgens moet je wachten tot er hopelijk een plekje vrij is in de gondel om de rit verder om hoog te maken…
Persoonlijk zou ik de spullen beneden stallen, dan kan je de mooie dalafdaling doen, als kan deze wat druk en hobbelig zijn in de drukke weken aan het einde van de middag!

@morzel,

Dank je wel heb het gevonden.
Had niet goed gekeken.

Plaats een reactie