Ervaring met kinderopvang in Kirchberg?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Hallo allemaal,

Met de kerstvakantie 2017/2018 gaan we naar Kirchberg. In het zit reisgezelschap ook een baby van dan 10 maanden… We zouden hem graag een paar dagen naar een lokale crèche/kinder opvang brengen en er zijn dr een paar in het dorp zag ik. Is er iemand die ervaring heeft met een van de crèches in kirchberg?

dank alvast!

Hoi Merijn,

Wij zijn benieuwd of je vorig jaar van een creche of opvang gebruik hebt gemaakt en wat jullie ervaring is…

Groet Alyanne

Hoi Alyanne, Ik moest wel even teruggraven in mijn mailbox en mijn geheugen, is al weer 2 jaar geleden, maar heb het gevonden. We hebben gebruik gemaakt van kinderopvang in Hotel Kroneck in Kirchberg en dat was werkelijk TOP! Het was een prive-mevrouw/meisje dat een paar kinderen, stuk of 5-6 dagelijks opving in een aparte ruimte in het hotel met allemaal kinderspulletjes. Dat is alleen in het hoogseizoen en niet vast, dus ik weet niet zeker of het elk jaar is. Beste denk ik even hotel kroneck direct benaderen. En ik heb destijd ook via de VVV een lijst gekregen met private babysitters die bij je ‘thuis’ zouden kunnen komen, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
Succes en groetjes,
Merijn

Ah geweldig! Super dat het goed is bevallen, wij gaan rond kerst en oud en nieuw, wel hoogseizoen dus. Bedankt voor de info, ik ga direct informeren!

Groetjes Alyanne

Plaats een reactie