Met de pistebully de berg op, iemand ervaring?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel

Komende februari gaan @evr66, en ik een te gave poedertrip maken ( ja dan gaat het flink dumpen)
Lekker wat touren met een gids en als ik geluk heb, en @evr66, pech nog wat ijsklimmen. en zelfstandig bier drinken ( uiteraard met de nodige kennis + drie eenheid ( flesje water, paracetamols en een goede borrelplank))

In de planning hebben we wat speling, dit ivm weer e.d nu zagen we onderstaand voorbij komen. Iemand hier ervaring mee? Is het de moeite waard? Overigens zitten we in de omgeving van Zell am See / Kaprun. ( Touren vermoedelijk bij Gletsjerwelt Weissee)

‘‘Nadat je met de stoeltjeslift boven bent gekomen, heb je de mogelijkheid om met de pistenbully dieper het off-piste gebied van de Bichlalm in te gaan. Er is plaats voor 15 personen en je wordt afgezet op de Stuckkogel (1888 m). Hier kun je heerlijke sporen door de poeder trekken te midden van een sprookjeslandschap. Een must see voor iedere freerideliefhebber tijdens een wintersport in Kitzbühel’’.

Kost 28 piek, Is het leuk om eens te doen, of verspilde moeite en kunnen we beter nog voor 56 euro aan bier investeren?

echte mannen lopen naar boven,

Komende februari gaan @evr66, en ik een te gave poedertrip maken ( ja dan gaat het flink dumpen)

Misschien moeten je aannemen als weerman ;-) Heb je de data en de hoeveelheden. :-)

Click. Click. Peace

Dat vind ik niet duur.

Komende februari gaan @evr66, en ik een te gave poedertrip maken ( ja dan gaat het flink dumpen)

Misschien moeten je aannemen als weerman ;-) Heb je de data en de hoeveelheden. :-)

Rogier op 23 okt 2017 11:34

Haha, @rogier, soms moet je dingen op voorhand afdwingen. Helaas zit mn werkagenda mij goed dwars deze winter. Dus ik vind dat ter compensatie het gaat dumpen. Best fair toch?

echte mannen lopen naar boven,

Dat vind ik niet duur.

DrPhil op 23 okt 2017 11:39

Ik ook niet. Ik ben hier wel benieuwd naar. Ook hoe ze dit verzekeringstechnisch/aansprakelijkheid oplossen?

Click. Click. Peace

Wbt de voorspelling :

2feb +30 cm vers op 2000 mtr, -5 graden. windkracht 2
3feb + 55 cm vers op 2000mtr -7 graden windracht 2 na 11 uur opklaringen + mooi zonnetje
4feb +0 op 2000 mtr , -9 graden, windkracht 8 , liften dicht ==> ijsklimmen :) :)_
5 feb +10 cm 2000mtr. -4 graden, windkracht 4. Lekker zelfstandig tourtje maken of met de bully de berg op

echte mannen lopen naar boven,

Dat vind ik niet duur.

DrPhil op 23 okt 2017 11:39

Ik ook niet. Ik ben hier wel benieuwd naar. Ook hoe ze dit verzekeringstechnisch/aansprakelijkheid oplossen?

Rogier op 23 okt 2017 11:44

Voordeeltje is wel dat we beide weten waar we mee bezig zijn. Kaart +expositie + steilheid ziet er goed uit om veilig leuke dingen te kunnen doen.

wat ik weet is dat er een skiroute loopt, Dus 5 meter links en rechts van t paaltje zal men controleren. Daarbuiten zal het op eigen conto zijn vrees ik. Neemt niet weg dat dit een beste reclame is voor mensen die van noch toeten noch blazen afweten. Daarnaast beetje afhankelijk van mn weersvoorspelling. Ik loop liever 2 uurtjes en dan first tracks van 28 piek voor een veredelde buckelpiste

echte mannen lopen naar boven,

@martijnuiterwijk: planning ziet er weer prima uit zo hahaha

Edwin van Riel

Plaats een reactie