goede locatie gezocht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

hoi mede fanatieke skiers/boarders

Dit jaar willen we in maart een leuke locatie zoeken in skigebied Kirchberg Kitzbuhel.
we zijn met 4 volwassenen en 4 kinderen waarvan nog 2 kleintjes.

Wie weet een goede locatie waar een gondel naar boven gaat en waar je eenvoudig met een kinderwagen in de gondel kunt en waar boven aan de gondel een restaurant is??? op de skikaarten kun je dit niet altijd goed zien. soms lijkt een restaurant dichtbij en moet je toch nog een klim maken bijvoorbeeld.

evt goede tip voor appartement//hotel mag natuurlijk ook!
Bedankt voor de tips!

Met de A4 Fleckalmbaan ga je gelijk naar de top van de berg, daar is ook een restaurant aanwezig waar je naartoe kunt lopen, vanaf daar start er ook nog een wandelroute bovenop de berg.
Ik zat in een huisje voor 2 personen, dus ik weet helaas geen tips voor een hotel oid. Succes met de voorbereidingen!

Idd met de Felckalmbaan kun je naar boven voor een restaurant. Let wel vanuit daar gaat het een klein stukje naar beneden tot aan het restaurant (is wel te doen met kinderwagen verwacht ik), dus zorg in ieder geval ervoor dat je met een paar man de kinderwagen heelhuids naar beneden brengt. Het huisje dat wij hadden (begin januari) is al volgeboekt voor heel Maart dus kan je helaas niet helpen.

Idd restaurant sonnenrast bovenaan de Fleckalm lijkt mij de meest geschikte plek.
Gezellig druk, goed bewandelbaar terrein, soms Live muziek. Een zonneterras waar de skilift overheenkomt.
Beste een leuke plek om een paar uurtjes te zijn.

Plaats een reactie