Skipas voor kids geboren na 1-1-2013

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

Beste lezers,

Wij gaan voor het eerst naar Konigsleiten met kids.
De kleinste (4 jaar) heeft volgens de site geen skipas nodig. (geboren na 1-1-2013)
Als ik het goed begrijp mag hij met mij (uiteraard heb ik een skipas) gewoon elke lift pakken in het gebied?

En kun je gratis gebruik maken voor de baby pistes in het dorp? Of werken die ook met een skipas.

6 jaar geleden toen mijn dochter 4 was heeft ze in konigsleiten skiles gehad op de oefenweide achter de kerk van de skischool. Halverwege de week zijn ze naar de piste in het dorp gegaan maar de ankerlift was daar betalend (x aantal beurtenkaart of dagkaart). Lift bleek in privé bezit te zijn. Skiërs met skipas mochten de lift wel nemen zonder apart te moeten betalen.
Dit was 6 jaar geleden hoe het nu is weet ik niet.

Hi Euroray,

ja kinderen die na 01.01.2013 geboren zijn (in begeleiding van een ouder met skipas) zijn gratis. Wel moet je een ID-kaart of paspoort voor kunnen leggen, waarop de leeftijd zichtbaar is.

Wat die babyliften in het dorp, dat weet ik niet zeker. Schrijf anders even het plaatselijke VVV aan.
info@wald-koenigsleiten.at

Is volgens mij nog hetzelfde als zes jaar geleden. Die piste in het dorp heet de Burgemeister.

It is an amazing world

Piste in het dorp is nog steeds betalend omdat het een privelift is. Puntenkaart is prima.

Vorig jaar in Konigsleiten kreeg onze zoon (toen 4 jaar) een "gratis" pasje omdat wij een skipas afnamen.
moesten idd wel zijn ID laten zien, maar daarna kon die tijdens zijn lessen de sleper pakken op de Burgemeister piste daar.
Overige liften eigenlijk niet gecheckt, bij de gondel t dorp uit kon/mocht ie door het kinderpoortje dacht ik.

Plaats een reactie