verblijf in de buurt van La Grave

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Grave

Zoeken zo goedkoop mogelijk verblijf in de buurt van La Grave tussen kerst en nieuwjaar. Tips?

Gehan

Accomodatie ken ik niet, maar je kan misschien eens gaan zoeken in Mônetier les bains in Serre Chevalier. Laatste dorp langs die kant voor de Lautaret, dus niet zo ver van La Grave. Zo kan je ook skiën in Serre Chevalier. Als je alleen voor La Grave komt is het misschien beter om echt iets in La Grave of het naburige dorpje te zoeken (Villard en nog wat geloof ik :))

http://www.serrechevalier-reservation.com/fr/index.htm…

Ik zou Serre Chevalier afraden, het is een flinke rit elke dag over de col, en juist op die diepe poederdagen heb je daar geen zin in (en kan de col zomaar even dicht zijn, zelden lang). In La Grave zelf zijn verschillende hotels. http://www.lagrave-lameije.com/index.jsp?c=67217&exp=672… Camp de base in Freaux (net eronder) is niet duur en prima (en de huttenwaard Eric is een goede gids en kent La Grave op zijn duimpje, hij zat jarenlang in het veiligheidsteam van La Grave).

Click. Click. Peace

Rogier, hartelijk dank, luxe is absoluut geen eis! Dat ziet er dus allemaal top en betaalbaar uit! Betreffende gidsen… neemt die Eric je dan zomaar mee? Al dan niet tegen betaling uiteraard. Want ik heb wat zitten opzoeken en lezen. (waaronder de dingen op deze site) Een gids voor de eerste keer lijkt me een absolute must! Maar wat ik voorlopig vond is ongelofelijk duur…

Gehan

Gehan: heb hem ff gegoogled voor je: Het dagtarief is:
Voor 1 persoon: 300 €
2 personen: 165 €
3 pers: 120 €
4 personen: 110 €
En 5 tot + / 80 €

Rogier als je hem weer eens spreekt mag je hem vertellen dat de vertaalknopjes op zijn site niet werken.

to ski or not to ski, thats no question

Hotel la Chaumine, wordt gerund door een paar Belgen, ligt recht boven La Grave en heeft het mooiste uitzicht wat je maar kan dromen. En redelijke prijzen.

Life is fun, so enjoy it

@Simon
Hem = Eric? :)

Gehan
to ski or not to ski, thats no question

@Rogier
Zou het kunnen dat e-mail en telefoon niet langer juist zijn van gîte ‘CAMP DE BASE’.

Gehan

Zou kunnen, ik ga dit even voor je checken.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie