Snowpark 3200 in de zomer

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Deux Alpes

Ik heb plannen om deze zomer een midweek of volledige week naar Les Deux Alpes te gaan. (13 juli) Dit zou dan met eigen vervoer zijn. Voornamelijk het snowpark 3200!

http://www.2alpes-snowpark.com/

Op de website vind ik wel wat info maar zit toch met enkele vragen.

Hoe kan ik best alles regelen? Via reisorganisator of kan best zelf een accomodatie op booking.com (of iets dergelijks) zoeken?

Is het elke zomer mogelijk om daar te snowboarden of hangt het er ook vanaf wat de sneeuwval was deze winter. (Aangezien er niet zoveel gevallen is)

Ik vind nergens openingsuren van het park in de winter. Wel las ik ergens dat dit enkel in de voormiddag is. Maar is dat dan van 9 tot 12 of gaat het bijvoorbeeld al open van 7 uur 's morgens?

Iemand die er al in de zomer geweest is en wat goed meegevallen is? Is het er druk om te boarden? Ideeën voor wat te doen in de namiddag?

@JefferyM Natuurlijk hangt dit ook van de sneeuw in de winter af. Maar de info ‘dat er niet zoveel gevallen is’ klopt niet in Les Deux Alpes. Dit gebied ligt genoeg op de zuidelijk grens om aardig wat sneeuw mee te pakken. Het gebied gaat 's ochtends vroeg open. Zo uit mijn hoofd (maar hou me er niet aan vast) 8:00 en dicht rond een uur of 13:00 maar ook dit is afhankelijk van het weer.
Als je echt graag je tricks wil oefenen is het de moeite waard, maar verwacht er ook niet teveel van. Ik heb betere verhalen gehoord van het snowpark in saas-fee, maar die heb ik nooit met eigen ogen in de zomer gezien.

Click. Click. Peace

Ideeën voor namiddag: Mountainbiken, racefietsen, wandelen…

Click. Click. Peace

Ik ben een beginner in het freestyle boarden dus ben al tevreden met weinig. ;-)
Ik dacht net dat Les Deux Alpes een goede reputatie heeft op gebied van freestyle?

Even gekeken naar het freestyle park in Saas-fee. Ziet er netjes uit maar vorig jaar ging het park pas open op 27 juli. Helaas zal dit niet gaan ivm werk.

Deze optie valt dus weg.

Plaats een reactie