Online skipas kopen Les Gets / Morzine

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Gets

Wie heeft er ervaring met het online kopen van een skipas voor het skigebied Les Gets/Morzine. Als je online (vooraf) een pas koopt krijg je 10% korting.
Krijg je dan per mail een voucher? Waar kun je de skipas ophalen ?

Graag hoor ik jullie ervaring hiermee,

Ik weet zo niet waar je ze op kan halen dan, maar ik neem aan gewoon bij de ticketbalie bij de piste (waar je anders de pas zelf koopt). Het lijkt me dat je dan ook een aankoopbewijs mee moet nemen, dus je zal inderdaad wel iets van een bevestigingsmail krijgen. In die mail zullen vast ook nog verdere instructies staan m.b.t. waar ze eventueel op te halen zijn.
Wat wij doen is de pas thuis laten bezorgen, nog makkelijker en je hoeft niet in de rij daar! :)

Stay frosty

Bedankt voor je reactie.

Ik wil ze ca. week voor vertrek bestellen, als ik ze thuis wil laten bezorgen hoelang voor vertrek moet ik ze bestellen zodat ze tijdig aankomen ?

Als je ze een week voor vertrek bestelt, zouden ze ruim op tijd thuis bezorgd worden. Ik weet exacte tijd dat het duurde niet, maar volgens mij was het iets van 3 (werk)dagen. Maar om zekerheid te hebben zou ik het gewoon een week van tevoren doen.

Stay frosty

Yes, vorig jaar gedaan. Als je online betaalt krijg je een betalingsbewijs. Deze tonen bij de kassa en je krijgt je pas. Scheelt wel lekker die korting.

Check trouwens wel even tot wanneer die korting loopt. Bij mij was het vorig jaar tot een bepaalde datum en hebben we vrij lang van tevoren de passen besteld.

Plaats een reactie