Tip voor kinderski school en skiverhuur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Menuires

Vanwege de vele sneeuw gewoon voor de deur bij de skischool. Het is indd bovenop de roc1, echter met heel veel wind en sneeuw blijven ze beneden.

De keuze voor Roc1 is, naar ik aanneem, ingegeven door het feit dat je dan met (kleine) kinderen met een telecabine omhoog kunt.
Bij Croisette heb je daarnaast enkel een stoeltjeslift waarmee je omhoog kunt, wat voor nieuwe kleine leerlingen lastiger is. Toch interessant om te weten hoe Pro Neige dat dan heeft opgelost door in de omgeving van Croisette te blijven. @tagneemeijergeluk. Ben wel blij voor jullie dat alles goed verlopen is. Na de zoektocht naar “Emma” was me wel duidelijk dat deze accomodatie ideaal is gelegen t.o.v. de piste, terwijl je ook nog een goed restaurant naast de deur hebt. Kennelijk vormde de “blessure” ook geen belemmering. Voordeel is natuurlijk wel dat de piste ter plaatse erg overzichtelijk is en meestal niet druk. Je ziet de skiers vanaf de korte helling erg goed komen. Emma dus alsnog een aanrader.

Hen48

Klopt, ze gaan dan met de cabine lift de kids. Prosneige is een erg goede skischool, ik raad iedereen deze aan. Ze doen ook erg hun best met elkaar om Nederlands te praten met de kids. Zijn een paar Belgische leraren sowieso.

Sneeuw is op dit moment fantastisch!

Bedankt voor de tips!

Plaats een reactie