Hondvriendelijke hotels livigno?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

voor de volledigheid een bronvermelding: http://www.dogsincluded.nl/vakantie-invoer-regels-voor-de-ho…
Samenvatting: paspoort, chip, geënt, muilkorf en aangelijnd (in het openbaar), achter een rek achter in de auto (2 of meer honden).

Userd merciekes kan ze dit ook allemaal eens afchecken hoe en wat.

Grtjes

Stoffel

Het is handig om een muilkorf bij je te hebben voor het geval er in een openbare gelegenheid om gevraagd wordt, maar dit zal in de praktijk zelden of nooit gebeuren. Als je alleen maar schrijft dat honden in Italië een muilkorf horen te dragen dan ben ik bang dat je de indruk wekt dat er geen hond zonder rond loopt en dat de hondenbezitter dan denkt dat zijn hond de hele dag met zo’n ding om zijn bek moet rondlopen. Vandaar mijn reactie.

Inderdaad, in Italië buiten politie honden nog nooit gemuilkorfde honden gezien. Zeker niet in skigebieden.

Click. Click. Peace

Prima, of je leest even…

maar dat neemt niet weg dat je geen muilkorf moet meenemen, maar wees niet bang dat je hond de hele tijd gemuilkorfd rond hoeft te lopen/

(Geen kritiek naar jouw zeer goede en informatieve reactie @Userd)

Click. Click. Peace

Sterker nog, mijn Duitse herder maakte de grootste vrienden zonder muilkorf en de grootste indruk met. Neemt niet weg dat je het ding wél bij je moet hebben en dat ze op plaatsen met bijv veel kinderen vragen om hem te gebruiken, het kan dus wél.

Plaats een reactie