skiles 13 jr

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nauders

Dit jaar gaan wij voor het eerst naar Nauders. Dochter van 13 skiet af en toe nog in ploeg. Ze gaat natuurlijk weer op les en is benieuwd of er wel nederlandse kinderen van haar leeftijd en niveau in het klasje zullen zijn in de week van 22 februari.

Hoe zit het daar met Nederlandse kinderen die nog niet helemaal parallel skien?

Alvast bedankt voor de reacties.

Ik kan een heel flauw antwoord geven, maar daar wordt niemand beter van 😎.

Je beseft hopelijk wel dat dit een vrij kansloze vraag is…

*bericht bewerkt door Alex op 15 feb 2020 00:19

When life gets too complicated.... SKI

.

*bericht bewerkt door Ronski op 15 feb 2020 07:27

Ik was iets ouder, toen ging ik voor de eerste keer. Daarmee wil ik zeggen dat je in elke leeftijd wel variatie in niveau’s heb. Van beginner tot vergevorderd.

Gewoon lekker gaan en accepteren dat je dochter wellicht in een klasje met vnl jongere kinderen terecht zou kunnen komen.

Anderzijds leert ze wellicht sneller dan de kleintjes en stijgt ze er in een paar dagen ruim bovenuit.

Ziet dochterlief dit niet zitten, overweeg een paar keer een uurtje privéles. Ze is oud genoeg om met goede tips, op- en aanmerkingen aan de slag te kunnen, terwijl het bij de jongere kinderen vaak meer een kwestie is van netjes de meester/juf nadoen.

Edwin van Riel

Je kan ook de ski school mailen/bellen .
Heb ik vorig jaar ook gedaan. Maar dit omdat ze nog zo jong is . Ze gaven toen aan dat er nog een 4 jarige was . Haar toch maar klasje lager aangemeld. Waar ze uiteindelijk na 1 afdaling op de speelweide toch een klasje hoger mocht. Ze wilde zelf ook.
Maar nu ander probleem , ze wil ook de bruine beer medaille want die heeft ze nog niet 🙈🤣🤣.
Dus april maar iets regelen.

Weet niet hoe oostenrijk zit. Maar in Frankrijk geef je op voor een groep ( beren of flocon of sterren ) en elke ga je stapje hoger. Dus ze kunnen in systeem goed zien welke leeftijden er zijn aangemeld .

Succes. Het is hoogseizoen dus hopelijk meer kids van haar leeftijd .
Fijne vakantie alvast .

Plaats een reactie