Chalet des Neiges

Dit onderwerp gaat over de bestemming Oz en Oisans

Hallo, tweede week Maart ben ik met een vriendengroep in Chalet des Neiges. Ik las al dat de auto beneden geparkeerd moet worden en dat de bagage omhoog gesleept moet worden. Is dit een gratis parking? Ik neem ook aan gewoon buiten?

We komen met drie auto’s, maar i zag bij de touroperator (bizztravel) dat je ook parkeerplekken kon reserveren. Dan betaal je 40 euro per auto. Iemand daar ervaringen mee? IS dat dan binnen of ook buiten?

Er zijn inderdaad gratis buitenparkeerplaatsen. Hier is meer info te vinden: http://www.oz-en-oisans.com/en/services-hiver/parkings-gratu…

En de bijbehorende map van Oz:

null

De parkeergarage is voor 40 euro voor een hele week ook een prima optie. Kaart kun je ter plaatse bij de vvv kopen of dus via je touroperator voor het zelfde bedrag.

Het is inderdaad even een gesleep over de piste door het dorp richting je chalet. Maar het is de moeite waard hoor, leuke appartmenten met direct zicht op de piste. Helaas geen zon meer op het balkon na een dagje skiën.

*bericht bewerkt door Fabian op 18 dec 2017 16:22

Snow!

Kaartje had ik gevonden inderdaad. Even het weer afwachten, want als er geen sneeuw valt, staat hij mij ook best buiten.

De eerste dag dus auto even neerzetten op het grote plein bij P11 en dan naar boven lopen? Daar zit ook een receptie of iets dergelijks?

Na het uitladen dan de auto wegzetten neem ik aan.

De receptie zit bij het gebouw waar de R3/S4 staat. Verder is het precies zoals je het zelf beschrijft.

Snow!

Top! Bedankt. Eerst naar Oostenrijk begin Januari en dan in Maart lekker een weekje Frankrijk.

Plaats een reactie