Materiaal laten prepareren op locatie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Risoul 1850

Ik ga weliswaar pas in februari op wintersport dit jaar, maar ben een beetje aan het kijken hoe ik m’n materiaal het beste geprepareerd kan krijgen. M’n ski’s (1 of 2 paar) moeten in elk geval een goede waxbeurt krijgen en twijfel nog of ik m’n kanten laat slijpen.

Nu kan ik het zelf wel, maar heb en het materiaal niet thuis en om het op m’n studentenstudiootje te doen is toch niet optimaal. Hier weg brengen is niet m’n favoriet dus ik dacht wellicht kan ik het prima op locatie laten doen.

Weet iemand toevallig waar ik dat het beste kan laten doen in Risoul en waar ik dan het beste om kan vragen. Want van zo’n quickwax word ik meestal niet zo heel vrolijk.

Ander puntje is natuurlijk dat ik m’n materiaal zo snel mogelijk terug wil hebben. Ga met een groepsreis met de bus en skipas loopt van dag van aankomst tot dag van vertrek, dus dan wil je niet zomaar een dagje missen.

Dus kom maar met tips ;)

Bedankt alvast.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Even een bumpje, misschien dat iemand in de loop van het seizoen wat tips heeft opgedaan, ik ga inmiddels over 5 dagen en heb nog steeds ongeprepareerd materiaal :P

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Gewoon bij de lokale skiverhuur, om 5u 's avonds na de dag skiën brengen en om half 9/9u de volgende dag ophalen!

Mr. Slow

Dag van aankomst gewoon zo skien om ze 's avonds binnen te brengen en dag 2 vers gewaxte/geslepen ski’s terug te krijgen. Jammer van dag 1 maar om ze hier te laten doen is het te laat, en de kans is groot dat ze ginder veel beter gedaan worden.

Allright thanks! Sowieso dat ik ze niet hier wil laten doen, alleen al omdat ik dan teveel met m’n spullen moet laten slepen en meestal niet met het gewenste resultaat. Bovendien is de eerste dag maar een halve dag skiën dus dit had ik zelf ook al in m’n hoofd als oplossing.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Plaats een reactie