Accomodatie

Dit onderwerp gaat over de bestemming San Cassiano

Beste mensen,
Heeft iemand een tip voor een accomodatie in San Cassiano in de voorjaarsvakantie. We zijn op zoek naar een appartement of chalet in de buurt van de piste. Dit voor ca. 6 personen. Max 1500-2000euro per week? Een ander dorp (in de forums lees ik dat San Cassiano gezien onze samenstelling het best zou zijn; we hoeven ook niet in de drukte; rust) zou ook een optie kunnen zijn; wij zijn wat betreft skikwaliteiten gemixt: van gevorderde tot redelijke beginner(4de keer skiën). Wie heeft er tips? Ja, we zijn vroeg, maar hebben ervaring dat veel mensen vroeg boeken.

*bericht bewerkt door AntonE op 27 feb 2020 15:24

Ciasa Costadedoi is ons vaste adres. Nieuwe appartementen voor weinig geld (buiten het hoogseizoen althans). Ligt net buiten San Cassiano, maar de skibus stopt pal voor de deur en brengt je in 5 minuten naar Piz Sorega.

@lein dank voor je reactie. Zeker een mogelijkheid; ik wacht nog even op reacties aan of dichterbij (loopafstand) van de lift.

Taela Apartments in San Cassiano (taela.it) Net als Costadedoi net buiten het dorp (10 minuten lopen). De lift Piz Sorega ligt trouwens aan de andere kant van het dorp en dat is dan nog 10 minuten extra lopen. Maar de skibus stopt ‘voor de deur’ (je moet wel een stukje weg naar beneden lopen; en 's avonds weer omhoog ;-)

@AntonE als je op Google maps kijkt zie je aardig wat acco’s dichterbij de lift liggen. Als je er op klikt krijg je vaak de website met contact gegevens te zien

Goede adviezen. Lijkt erop dat we toch zouden moeten kiezen iets verder van lift? Op zich wel jammer. Maar wie weet komt iemand met een gouden tip - eventueel in ander dorp dicht bij de liften. De tips van Paul en Lein zijn in ieder geval opgeslagen.

In de buurt van wat @Lein zei: Ciasa de Lenz. Werkt echt heel goed met de bus, rijdt af en aan en alleen voor dat buitenwijkje.

Ik denk dat dorpen als Colfosco en Corvara wat meer dicht bij de piste hebben.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

2k voor 6 personen aan de lift in de voorjaarsvakantie en dan aan de piste willen zitten… in een regio die al niet bekend staat als goedkoop. Hoe zeg ik het netjes. Niet realistisch. Je zult ergens consessies moeten doen, is het niet qua prijs is het wel qua locatie.

*bericht bewerkt door havana op 27 feb 2020 21:02

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

@havana duidelijk; goed advies @roy83 dat sluit hierop aan. Blijf in afwachting😀 corvara-colfosco?

Als 2k het budget is denk ik dat mijn optie in de vakanties afvalt, omdat ik niet weet of ze een 6 persoons appartement hebben. Mijn 2 persoon appartement was zo’n € 1000,- volgens mij, in het laagseizoen.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Bosco Verde is een mooi app.complex in San Cas, centraal gelegen en op loopafstand van dalstation Piz Sorega. Ik denk/weet niet of ze 6p app hebben maar wel 2 x 3 of 2x 4. Zoals eerder gezegd, niet voor 2k vrees ik. Sowieso heeft Alta Badia, en dan m.n. San Cas nauwelijks of geen aanbod van grote appartementen of huizen.

In La Villa zit je kort bij de pistes en zijn er wel wat appartementen te vinden.

Born to run. B.S.

In La Villa zit je kort bij de pistes en zijn er wel wat appartementen te vinden.

dan58 op 28 feb 2020 10:09

Voor 2k max voor de week met 6p in de voorjaarsvakantie? Kun je wat namen geven van app?

Mountain Chalet Oies Badia
@HN65 google zoeken doet soms iets wonderlijks? 🤔

Born to run. B.S.

Mountain Chalet Oies Badia

@HN65 google zoeken doet soms iets wonderlijks? 🤔

dan58 op 28 feb 2020 13:49

Ik ga kijken, en waarom googlen als jij alle info blijkbaar al hebt? Ik ging er er althans vanuit dat je ervaring had voor dat geld en tijdens carnaval

*bericht bewerkt door HN65 op 28 feb 2020 16:05

Plaats een reactie