skiles bij SunSki, Spindleruv Mlyn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Spindleruv Mlyn

Wij gaan dit jaar voor het eerst skieen in Tsjechie, Spindleruv Mlyn. Onze jongste kinderen, 5 en 6 jaar zullen voor het eerst skiles krijgen bij SunSki, locatie Bedrichov, naast hotel Hubertus.
Is daar ook de oefenweide voor deze kleintjes? En hoever is dat lopen naar de liften van Svety Petr, waar wij met onze oudste kinderen dan zullen gaan skiën? Of is de oefenweide van SunSki ook onder aan het gebied bij de liften? Op de webcams zie ik daar namelijk ook een oefenweide voor de kleintjes maar kan niet zien van welke skischool.
Via de pistekaart of de website van SunSki kom ik er niet goed achter.
Ik hoor graag ervaringen van anderen.

niemand?

Hoe kom je aan locatie Bedrichov, naast hotel Hubertus? Want als ik het mij goed herinner ligt hotel Bedrichov (?) een stuk hoger en Hubertus beneden in het centrum aan het water. (in het centrum is in elk geval geen oefenweide). Aan hotel Bedrichov lag een paar jaar terug ook geen oefenweide, de dichtsbijzijnde moet dan die aan Harmony zijn maar dan lijkt mij de plaatsomschrijving wel heel erg vreemd moesten ze daar bedoelen ;) Dus ik denk dat de lessen gewoon onder aan de liften gaan zijn ;) Anders bij aankomst eens binnen lopen in de skischool om na te vragen.

ik heb de info van de site…ben helemaal niet bekend ter plaatse… Zo wie zo gaan we de eerste dag natuurlijk naar de skischool om het na te vragen maar ik was zo benieuwd dus dacht: Ik gooi het hier vast even in de groep :)
Maar okay, in het dorp dus geen oefenweide…dan ga ik ervan uit dat het onder aan de liften is, wel zo handig ook…
Bedankt in iedergeval!

Plaats een reactie