Waar lekker eten in Berwang?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Met jullie hulp hebben we gekozen voor een skivakantie met onze jonge kinderen in Berwang en nu hebben we de volgende vraag:
waar kun je lekker eten op of rond de pistes in Berwang? En welke restaurants zijn aan te raden in het dorp zelf?

Wederom bedankt!

Is iets mis gegaan met het kopje want deze vraag staat nu onder ‘Sankt Anton am Arlberg’…

Het eten op en bij de pistes was ok. Onderaan, bij het oefenterrein van de skischool heb ik gegeten en dat was ok, de bediening liet soms even op zich wachten maar ja, 't is vakantie :). Boven op de berg is een zelfbedeningsrestaurant waar je mooi kan zitten. Kan wat druk zijn. Of er nou ook echt veel meer is weet ik eigenlijk niet meer, maar ik denk dat dit de opties wel waren.

En bij de Thannelerkarlift zit beneden ook een grappig tentje met houten banken buiten, dat was ook prima. In het dorp zelf heb ik niet gegeten, ik had een halfpension accomodatie. Misschien dat je aan de onderstaande link wat hebt?
https://www.wintersport.nl/dorpen/berwang/restaurants…

Overigens is Berwang een uitstekende keus met kinderen; erg overzichtelijk en hele makkelijke pistes (met hier en daar wat steilere stukken). Tip: ga ook een dagje naar de Ehrwalderalm (zelfde skipas).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie