Snowboarden in St Anton, Zurs of Lech

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

De eerste week van februari ben ik een week gaan boarden in Arlberg.
St Anton en Zurs zijn leuk maar als beginnende snowboarden is Lech het beste bevallen.
Lech heeft zeer brede pistes en minder vlakke stukken waar je als snowboarder moet lopen.
Daarnaast zijn de pistes minder steil bijvoorbeeld piste 34 en zeker 34A is ideaal voor boarders.
Vanuit St Anton is het een half uur met de bus naar Lech maar zeker de moeite waard!!!
Lech heeft ook een klein fun park waar je veel ruimte hebt om tricks te proberen.
Zie hier mijn video opname 90% in Lech geschoten.

GoPro Hero 4 Black Snowboarding St Anton and Lech - Arlberg Austria 2015

hier is al een topic voor https://www.wintersport.nl/forum/topic/172520?page=3…

het is trouwens een beetje saai filmpje. Doet zeker je naam niet aan.

May the ski force be with you !!

Je hebt best wat aandacht besteed aan dit filmpje en dat valt te waarderen. Toch een vraag en een opmerking.

  1. wat doe je als beginnende boarder in godsnaam off-piste en als ik het filmpje zie volgens mij ook nog alleen? Of ben je ervaren off-piste skiër en nu beginnende boarder?

  2. Tip: doe jezelf een plezier en board nooit met je blote handen!

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Thx.

  1. Na een week op de piste boarden ben ik net naast de piste beland, onder off piste versta ik echter het boarden van hellingen waar geen piste in de buurt is met alle bekende gevaren, hier kwamen regelmatig boarders voorbij en het was direct naast de piste.
    Maar je hebt gelijk dat het niet slim is om van de piste af te gaan als beginner met beperkte techniek, ik heb ook besloten om nog wat lessen te nemen in Bottrop en mijn techniek eerst te verbeteren.

  2. Dank voor de Tip handschoenen waren nat en daardoor kouder dan het laatste stuk zonder handschoenen

hier is al een topic voor https://www.wintersport.nl/forum/topic/172520?page=3…

het is trouwens een beetje saai filmpje. Doet zeker je naam niet aan.

CJAHulskamp op 10 feb 2015 19:51

haha Spektakel is de naam, maar how boring is dit filmpje zeg…

Nou zeg, om dan gelijk iemand uit te lachen? :/
In plaats van zo’n reactie kan je ook tips geven.

Leuk dat je het naar je zin gehad heb, Spektakel!

Alle tips zijn welkom.
Vergeleken met andere video’s binnen dit forum heb ik in ieder geval aandacht besteed aan de nabewerking / video edit.
Ik ben benieuwd naar jullie minder saaie video’s ;)

@Spektakel

ik vind het filmpje leuk in elkaar gezet, over het stukje off piste hoef ik niets meer te zeggen dat hebben ze al gedaan dus dat is ook vrij duidelijk.

leuk einde ook met de spray.

het leuke is dat je dit filmpje nu helemaal te gek vind, over een paar jaar als je wat meer ervaring hebt en je kijkt dit terug vraag je jezelf af waarom je dit nou zo tof vond :)

ik kan mij herinneren in het begin toen ik begon te boarden dat een ollie van maarliefst een paar centimeters hoog volledig op camera werd vast gelegd en in slomotion in een loop van 60 herhalingen werd afgespeeld, als ik er nu aan terug denk was dat best wel triest eigenlijk maar toen vond je het heel wat, he tvoelde goed en je deed er niemand kwaad mee dus waarom dan laten.

dus over een paar jaar heb jij een nog toffer filmpje met nog dikkere edits, lekker doorgaan hiermee ongeacht wat andere mensen zeggen, deze mensen hebben zelf ook ooit ergens moeten beginnen alleen nooit de ballen gehad om dat te posten al denken deze mensen natuurlijk dat ze als PRO geboren zijn ;)

don't count the days, make the days count !

Ik vind het opzich een leuke video. Goed ge-edit en leuke effecten. Dat het niet heel spectaculair is, is natuurlijk logisch als je nog een beginner bent.

Vooral mee doorgaan als jij het leuk vindt!

#proudtobepartofleswintersporters

Spektakel even een advies van een gopro filmer: Koop regel ritsel een mount(bevestiging ) voor op je helm… Dit heeft minimaal 2 voordelen je hebt je handen vrij waardoor het boarden (balans houden) veel beter gaat plus je schiet footage uit ander perspectief wat het filmpje ook weer leuker maakt. tip als je die mount hebt kun je ook beelden schieten achterwaarts erg grappig!
Keep up the good work and enjoy it.

Plaats een reactie