goedkope overnachting appartement

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Hallo allemaal,
Wij, vier vrienden, zijn op zoek naar een goedkoop appartement om toch nog een paar daagjes de latten onder te kunnen binden. Zelf helemaal geen ervaring met Sankt Anton dus ook niet bekend met appartementen daar…
Wij willen een korte skitrip maken, woensdag inchecken en zondag vertrekken. Hoeft niet perse aan de lift te liggen maar wel op loopafstand van de lift.
Als datum hebben we gekozen voor woensdag 16 tot en met zondag 20 maart…
wie kan ons helpen?
Alvast heel erg bedankt!
Wouter

Iets met dubbeltje en eerste rang?

Als het budget zo belangrijk is waarom dan niet een stukje met de skibus? En is Anton dan sowieso wel de juiste keuze? Het is daar sowieso niet goedkoop…

Wij zaten vorig jaar, tov St Anton zelf relatief goedkoop, 1 dorp verder St. Jakob Vlakbij de skibus, die brengt je in 5 min. naar de lift in Anton…

Kijk eens op Airbnb. Als je echt goedkoop wilt zitten, zoek dan een dorpje naast Sankt Anton uit of net buiten het dorp.

Skibus mag ook hoor. Was ik eigenlijk vergeten om er bij te zetten. Het enige dat we eigenlijk niet willen is om met de auto heen en weer te moeten.
Airbnb heeft niet zo heel veel…had ik al op gekeken…
@RonnyBravo: …het is inderdaad wel een beetje dubbeltje eerste rang…haha

Wat versta jij onder goedkoop @Wouter ??

@jacquelien : Tja dat hangt natuurlijk van veel dingen af maar tot max 75,00 p.p.n??
Eten, ontbijten enzo regelen we zelf dus er hoeft geen ontbijt oid bij te zitten. Ook geen sauna’s of luxe…slapen en iets kunnen koken/opwarmen en 's avonds een spelletje spelen is prima

http://booking.stantonamarlberg.com/stanton/nl/accommodation…

Ik heb deze voor je gezien. Ligt redelijk centraal zo te zien. Totaalpreis voor 4 personen voor 4 nachten (16-20 maart) is 683,- (komt op 43,- p.p.p.n) Alleen de eindschoonmaak komt er nog bij, staat alleen niet bij hoeveel dat is.

@Wouter

Als je goedkoop wilt skien, dan zou je eigenlijk niet voor St. Anton moeten kiezen. Het gebied is echt duur is me opgevallen. En als je dan toch die richting uit wilt, dan zou je ook kunnen kijken naar een alternatief als Steeg/Warth/Schroecken. Het ligt voor zover ik kan zien niet aan St Anton vast, en ernaar toe rijden is alleen een optie als de pass open is naar Lech, dit kun je hier controleren http://www.lech-zuers.at/strassenbericht
Maar ik heb voor 27 feb. in Steeg, een 1-p.kamer geboekt voor 35 EUR per nacht, en daar zit bij: Ontbijt, gratis wifi, en een gastenkeuken. Als je een beetje moeite doet, dan kun je nog meer van zulke accomodaties vinden in de omgeving. Vanaf daar rijdt vanzelfsprekend de skibus in 10 min. naar Warth. Warth-Schroecken zit aan Lech vast, dus daarmee heb je ook al een aardig skigebied voorhanden. Succes met het zoeken naar een accomodatie.

Ski or Die

StAnton en goedkoop? past niet bij elkaar. als je supergoedkoop wil skiën ga je naar Super Dévoluy in Frankrijk. Met de bus zijn er allerlei tripjes te boeken zoals een miniski of een weekend of een midweek. inclusief alles: bus, appartement en skipas: goedkoper kán niet. En wil je naar St.Anton dan is een dorpje verder gaan zitten een goed idee. Maar die truuc is ook al bekend bij de hotels en appartementverhuurder dus dat gaat ook niet altijd op.

Ik ga over 2 weken paar dagen skien. Ik heb een pension gevonden in Steeg, 23p.p.p.n. daar zit dan geen ontbijt bij, maar er zal vast wel ergens een bakertje zitten of een supermarkt om een ontbijtje te halen. Lunchen doen we lekker in Lech daar waar de mensen voor 230 euro p.p.p.n slapen :)

St-Jacob is een prima alternatief. Rustig dorpje, goedkoper dan St-Anton en slechts een kort ritje met de bus. De mensen die in de verste uithoek van St-Jacob opstappen zijn het best bediend, daar is er nog voldoende plaats op de bus. Als je 's avonds nog moed hebt kan je te voet naar St-Anton gaan.
Het skigebied van St-Anton is wat sportiever dan dat van Lech. Van het ene gebied naar het andere moet je weer even op de bus.
Als kamer met ontbijt ook goed is heb je meteen een boel meer mogelijkheden/keuzes dan wanneer enkel een appartement in aanmerking komt.
Succes met het zoeken.

Dank allemaal voor de goed adviezen! Waarschijnlijk een goedkoop appartement gevonden in Pettneu…volgens mij niet zo lang in de bus.

Dat is het beste 7 minuten met de bus.
Vraagje wat is goedkoop en wat moest je betalen als ik vragen mag.
Intresant ook voor anderen.

Het huisje dat wij hebben gevonden heeft 2 slaapkamers en een woonkamer met kookgelegenheid en kost 640,00 totaal. Gedeeld door 4 man is dat niet echt duur. We hebben ze wel goedkoper gevonden maar dat was met maar 1 slaapkamer en een uitklapbed in de woonkamer.
Het is appartement Götschl in Pettneu.

Plaats een reactie