Skischolen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Johann in Tirol

Wij nemen voor het eerst onze zoon (6 jaar) mee op wintersport. We hebben besloten om naar Sankt Johann te gaan omdat dat heel kindvriendelijk schijnt te zijn en niet al te groot. Ik zie dat er 3 skischolen zijn. Wie weet bij welke skischool er Nederlandse leraren zijn? Omdat mijn zoon in zijn eentje is vind ik het belangrijk dat hij met andere Nederlands kinderen in een klasje zit en goed kan communiceren met de skileraar of skilerares.

Ik heb hier wat over mijn ervaringen met skischool Sankt Johann (de rode) geschreven : https://www.wintersport.nl/forum/topic/195286

Alle skischolen hebben daar NL leraren, maar of je gegarandeerd 1 van hen gaat hebben kan je best navragen.

Hoi,

Alle skischolen hebben Nederlandse leraren in St Johann, ik zou zelf kiezen voor de “blauwe” Wilder Kaiser of de skischool Eichenhof.

Veel plezier!

Ben wel benieuwd wat het geworden is en hoe je dat ervaren hebt. Ik ging als kind altijd naar Eichenhoff en heb mijn vrienden daar ook altijd naar verwezen.

Uiteindelijk gekozen voor skischool Eichenhof (rode skipakken) en onze zoon heeft een fantastische week gehad! Nederlands sprekende leraren. Kleine groepjes, veel aandacht voor wat de kinderen al kunnen. Binnen een week van niet kunnen skien naar een afdaling op de rode piste!

Plaats een reactie