Verbinding Val Cenis / Termignon via Traversee interessant?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Termignon

Wij hebben interesse om te verblijven in La Residence Les Terrasses de Termignon. Nu is de vraag of de doorsteek van Termignon naar Val Cenis niet te vervelend is. Op het pistenplan staat een lang blauwe “Traversee” en daar heb ik niet zo’n geweldige ervaringen mee. Laten glijden vinden we maar niks. En hoe zit het met de terugweg? Zijn dit goede liften of duren ze erg lang?

Dat is een hele lange blauwe afdaling. Een aantal jaren geleden deze afdaling eens gemaakt met het snowboard. Duurt vrij lang en is niet zo stijl dus niet te veel afremmen of je staat stil. De liften duren ook redelijk lang.

Daar vreesde ik al een beetje voor. Bedankt voor je reactie.

Als ervaringsdeskundige kan ik het volgende melden. Ga zelf meestal als ik in Val Cenis ben ook twee keer in Termignon skien. Tussen Termignon en Val Cenis gewoon de skilift nemen. De piste is inderdaad meer een bospad. Het is een moderne lift, slechts een paar jaar oud, dus wat betreft snelheid geen enkel probleem. Terug van Val Cenis naar Termignon, moet je nog een klein stukje met een tweede lift, die wat ouder en dus langzamer is. Al met al prima te doen. Als je van plan bent elke dag in Val Cenis te gaan skien zou ik niet in Termignon boeken.

Plaats een reactie