5 dagen onderkomen gezocht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Hallo,

iemand ervaring waar ik een onderkomen kan boeken voor 5dagen ipv een hele week?
ik zoek iets voor 3 personen van Donderdag 22-03 tot dinsdag 27-03 in Val thorens.

Word de eerste keer frankrijk, dus ben ook niet bekend met de locaties daar en de taal :)

in oostenrijk heb ik vaker een midweek geboekt, meestal via google maps en zo een appartement gevonden.
nog nooit via een booking site.

Kijk eens bij Sunweb daar hebben ze wel vaak weeekend + enkele dagen voor/na.

Schrijf de lokale VVV aan. Die weten vast wel iets.

Mr. Slow

AirBnb heeft iig keuzes op die data

valthorens.com komt voor die data alleen met een hotelkamer voor 2 personen, prijzen vanaf € 1400.

homeaway.nl laat nog wel wat beschikbaarheid zien voor 80-150 euro/nacht.
Geen idee of dit bezemkasten zijn of nog redelijke ruimtes.

Don`t eat yellow snow

Kijk eens bij Sunweb daar hebben ze wel vaak weeekend + enkele dagen voor/na.

nielvaneetvelt op 21 jan 2018 15:17

Klopt, 1 optie gevonden en was met bus reis… (doen we niet) :)

@Vdekock. Kijk nog eens op marktplaats/vakantie/Europa/Alpen. Er zijn dikwijls particulieren die via dat kanaal appartementen aanbieden. Heb al meermalen op die wijze geboekt. Overigens is een verdieping lager in Les Menuires, waar ikzelf momenteel verblijf, meer aanbod en ook goedkoper. Het huidige weer bewust dan ook nog dat je in Les Menuires veiliger zit. Minder risico op uitval liften en betere uitwijkingsmogelijkheden naar bijv. Meribel en Courchevel. En als het weer er zich voor leend dan sta je binnen 3 kwartier met diverse liftmogelijkheden in Val Thorens.
Ondanks de hevige sneeuwval van de hele nacht en dag waren er hier toch voldoende pistes open om km. te maken.

Hen48

Hallo,

iemand ervaring waar ik een onderkomen kan boeken voor 5dagen ipv een hele week?
ik zoek iets voor 3 personen van Donderdag 22-03 tot dinsdag 27-03 in Val thorens.

Word de eerste keer frankrijk, dus ben ook niet bekend met de locaties daar en de taal :)

in oostenrijk heb ik vaker een midweek geboekt, meestal via google maps en zo een appartement gevonden.
nog nooit via een booking site.

VdeKock op 21 jan 2018 14:30

ik heb geen idee waar en wat in val tho maar ik zou gewoon een ruime iglo bouwen daar er ligt sneeuw zat 😉😉

Kijk anders even bij Interhome. Die bieden vaak appartementjes aan met ‘afwijkende’ data (dus niet verplicht van zaterdag-zaterdag).
Heb daar zelf ook iets kunnen boeken voor een donderdag-zondag in april…
Succes!

*bericht bewerkt door Jorien83 op 21 jan 2018 23:34

Hoi,
Ik weet wel een hotel voor 4 dagen in Oostenrijk Nauders van 14 tm 17 februari en wellicht ook nog te verlengen tot 18 feb in mooi hotel met HP en zwembad 4pk. Is dat wellicht interessant? Boeking via hotel!
Grt Jeroen

Plaats een reactie