Files Voorjaar/Carnaval/Krokusvakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Vigo di Fassa

Thanks en als we terug zijn zsl ik het even laten weten!

Overigens gaan we hierheen omdat we samen met wat andere goede skieers gaan. Dit is een groot gebied en daarnaast zijn de kosten van huur, les en appartementen relatief laag.
Anders had ik mezelf weggecijferd en waren we naar een klein oostenrijks gebied gegaan of eventueel tsjechie.

Gerwin op 14 jan. 2012 22:17

Voor de volgende keer met jouw kids.: kijk gewoon eens naar Biberwier. Ik kan je er alles over vertellen.

Heb even gekeken en wellicht is dit voor volgend jaar een idee.

gerwin, ken het plaatsje vigo di fassa. jij ook? de huis berg is ciampedie aan de overkant bufaure /ciampac (ski je van meida naar alba/penia (leuker) voor de sella ronde (gebied ) moet je met auto of bus naar campitello gondel omhoog en zit je in de omgeving van de sella pas of pecol /belvedere

Wij gaan morgen om 8 u vliegen van Eindhoven naar Treviso; zijn uiterlijk half 2 in Canazei… Tip voor volgend jaar :) ?
Goede reis!

Zeker, met welke maatschappij en wat kost zoiets?
Goede reis!

@ Gerwind:
Transavia; prijs afhankelijk van moment van boeken, dit keer minder dan een retourtje met de bus… Mogelijk vliegt Ryanair vanaf Weeze (Dld, net over de Nederlandse grens, voorbij Nijmegen) of Air Berlin van Dusseldorf. Google biedt uitkomst.

Hier het resultaat van de reis:

Ik heb de route van Patrick genomen en dit is uitstekend gegaan!
We zijn uiteindelijk om 23:30 uur vertrokken via A3, A5, A6, A7, Fernpass en de Brenner.
Aankomsttijd was bij vertrek 10:18 en op de Brenner nog steeds. Helaas kwamen we wel op de Eutopabrug achter de brandende vrachtwagen te staan (400 meter erachter ongeveer dus net pech). We werden via de dorpen omgeleid en uiteindelijk waren we rond 14:00 uur bij ons appartement.
Terug zijn we om 6:00 uur vertrokken en waren uiteindelijk om 18:15 terug. Slechts een klein beetje file gehad op de Fernpass en ergens op de A7.
Al met al dus zo goed als perfect.
Heel erg bedankt aan een ieder voor de tips!!

Gerwind.
ben je op tijd over de fernpas gegaan,
die zaterdag was het daar bizar druk, stonden tot ver voor memmingen vast,door de tunnels per blok,dus extra dru,k vertraging van meer dan 3 uur.
tip voor goedkoop vliegen. 2 zaterdagreizigers van onze groep zijn met Ryanair van eindhoven naar bergamo gevlogen om aansluitend de shuttelbus naar selva te nemen totaal voor 64 euro p,p.

We hebben die zaterdag wel veel files gehad. We zijn om 2.30 uur vertrokken en waren om 17.30 uur op de plaats van bestemming (Bormio, Italie). Veel file gehad op de A7 vanaf Ulm en de Fernpas was een drama. We hebben nog geluk gehad, want een nichtje van mij is om 3.30 uur vertrokken en was pas om 21.30 uur op de plaats van bestemming (in de buurt van Innsbruck).

Gerwind.
ben je op tijd over de fernpas gegaan,
die zaterdag was het daar bizar druk, stonden tot ver voor memmingen vast,door de tunnels per blok,dus extra dru,k vertraging van meer dan 3 uur.
tip voor goedkoop vliegen. 2 zaterdagreizigers van onze groep zijn met Ryanair van eindhoven naar bergamo gevlogen om aansluitend de shuttelbus naar selva te nemen totaal voor 64 euro p,p.

jaap koolaard op 28 feb. 2012 22:46

Met het vliegtuig is wel interessant maar bij elkaar opgeteld wel duur. We waren nu met 6 personen in 1 auto. Ski’s mee e.d. Dat is dan vaak bij elkaar toch duur, ook met Ryanair…
Rond 23 uur vertrekken is een goed alternatief!

Plaats een reactie