Punkten ski pas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wagrain

Goedenavond wintersportgekken,

Ik heb een vraag omtrent deze tekst:

SKIPASSPREISE - KURZZEITKARTEN:
Kurzzeitskipässe mit Gültigkeit bis zu einem Tag, Stunden- und Punktekarten etc. sind innerhalb von Ski amadé nur eingeschränkt auf einzelne Skigebiete gültig.
Informationen über zusätzliche Skipassangebote, Gültigkeiten usw. erteilen die jeweiligen Gesellschaften bzw. die Mitarbeiter an den Liftkassen.

Deze tekst hoort bij het ski gebied wagrain waarvan dit de link is:
http://www.wagrain24.at/bergbahnen/liftpreise/

Wie kan deze tekst voor mij vertalen en uitleggen hoe een punkten ski pas nu werkt. Is deze nu wel verkrijgbaar bij de kassa in wagrain. De reden hiervan is dat wij als gezin gaan skieen en onze jongste zoon van drie het daar nog niet helemaal zeker van is dat hij ook gaat skieen. Zo ja dan alleen in de ochtend en is het dan handig om een punkten kaart te halen?

Hoor graag van jullie
Groet,

Raymond Boers

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Google translate ;)

In het kort: de genoemde passen zijn alleen geldig zijn in het gebied waar je het koopt en dus niet volledig ski amadé. Koop je in Wagrein, is het dus alleen in dat deel geldig.

Jullie zoon van 3 heeft in Wagrain geen eigen skipas nodig.
Indien hij met jullie gaat skien gaat hij als het ware op jullie pas (en mag onder het poortje door). Heeft hij les bij Skischule Wagrain en gaat hij de berg op dan krijgt hij een dagkaart vd skischool.

Thank God summer is over!

Goedemorgen Tiny en Lisa,

Bedankt voor de reactie!

Twee jaar geleden zijn we daar ook geweest en toen ging onze dochter, nu vijf jaar, op les. Toen heb ik nagevraagd bij kassa om ook een punten kaart te kopen. Het antwoord was dat ze deze niet hadden! Waar kan men zien wat de kosten zijn van een punten kaart en op het pistekaartje te zien welke piste je op kan. Ik zie dat nergens staan.

Alvast bedankt ,

Raymond

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

De link die je hierboven noemt, is niet de officiële website van het Tourismusverband, maar een commerciële site met deels onvolledige en verouderde informatie. Ook staan hier niet alle verhuurders op.
Kijk voor juiste en volledige informatie op de site van de Bergbahnen Wagrain: http://www.bergbahnen-wagrain.at/de/ski-pass-ski-amade… of op de site van het Tourismusverband: http://www.wagrain-kleinarl.at. Voor zover ik weet, zijn puntenkaarten niet te koop in Wagrain.

Inge (woont vandaag precies 10 jaar in Wagrain)

Punten kaarten zijn wel te koop bij de roter acht. Welke onderdeel is van Wagrain.

Omdat ik na 10 jaar Wagrain ook nog niet alles weet, heb ik net bij de Bergbahnen Wagrain alle informatie opgevraagd over puntenkaarten (zijn nog te koop) en berg-tal fahrten voor niet-skiers. Als je mij een mail stuurt, kan ik je alle informatie opsturen (info@hausheimat.com).

Jullie zoon van 3 heeft in Wagrain geen eigen skipas nodig.
Indien hij met jullie gaat skien gaat hij als het ware op jullie pas (en mag onder het poortje door). Heeft hij les bij Skischule Wagrain en gaat hij de berg op dan krijgt hij een dagkaart vd skischool.

Lisa. op 3 nov 2014 00:10

Is een skipas inclusief bij alle lessen? Onze dochter van 11 gaat voor het eerst, en dus ook op les. Maar ik neem aan dat de lesprijzen niet inclusief skipas zijn?

Allen bedankt voor zover de versterkte info, met name Inge.

Om de laatste vraag te beantwoorden zover ik dat kan, is dat als je een les boekt dat dat inclusief skipas voor de geboekte lesdagen.

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

De lesprijzen zijn inderdaad exclusief skipas. Kinderen tm 7 of 8 jaar krijgen bij Skischule Wagrain de dagen dat zij les hebben een dagpas waarmee zij enkele liften kunnen gebruiken. Dit is alleen vanwege het feit dat je tm een bepaald geboortejaar ook geen liftpas hoeft te kopen. Dit gaat pas in als de kinderen uit kinderland zijn en de berg op gaan.

Thank God summer is over!

Ski amade heeft een speciale mini card voor de kids geboren in 2008 en jonger die op les gaan. Een week is 25 euro. En die mogen ze ook gebruiken met pa en ma etc.

Plaats een reactie