korting 6 daagse skipas 7-13 feb 2016

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Wij zijn een groep van 15 personen en zoeken nog minimaal 5 personen om een goede korting te krijgen op de skipas gebied Zell am See. Volwassenen 199.5 ipv 240 eur en kinderen 105 ipv 120 voor een zesdaagse skipas.
Wie doet er mee om ook dit voordeel te krijgen? We gaan 6 feb de skipassen halen met ingang van 7-2 t/m 12-2. Stuur je email adres en ik zal dan daarop reageren.

Hallo, wij gaan met 2 gezinnen (9 personen) Zell am See. Wij willen graag een pas incl Saalbach kopen. Kunnen wij dan ook nog meedoen met de korting? Graag contact, dank je wel.

Beste LisaSophie,
Dit geldt allen voor de schmitten. (Zell am See/kaprun). Zie ook onder groepen: http://www.schmitten.at/en/winter/tickets-und-preise/group-s…. Mochten jullie toch mee willen doen, stuur dan een persoonlijk bericht. Bedankt

Wij zijn een groep van 15 personen en zoeken nog minimaal 5 personen om een goede korting te krijgen op de skipas gebied Zell am See. Volwassenen 199.5 ipv 240 eur en kinderen 105 ipv 120 voor een zesdaagse skipas.
Wie doet er mee om ook dit voordeel te krijgen? We gaan 6 feb de skipassen halen met ingang van 7-2 t/m 12-2. Stuur je email adres en ik zal dan daarop reageren.

Skipas op 4 jan 2016 16:00

Hallo, wij zijn ook een groep en willen graag met jullie meedoen! Wij zijn al zeker met 6 personen die meedoen maar mogelijk komen er nog enkele anderen bij. Stuur je me een bericht per mail? Alvast bedankt!
vickyfliesje@gmail.com

Wij zijn een groep van 15 personen en zoeken nog minimaal 5 personen om een goede korting te krijgen op de skipas gebied Zell am See. Volwassenen 199.5 ipv 240 eur en kinderen 105 ipv 120 voor een zesdaagse skipas.
Wie doet er mee om ook dit voordeel te krijgen? We gaan 6 feb de skipassen halen met ingang van 7-2 t/m 12-2. Stuur je email adres en ik zal dan daarop reageren.

Skipas op 4 jan 2016 16:00

Hallo, wij gaan in 2017 ook met een grote groep naar Zell am See en ik ben benieuwd waar jullie de skipassen met korting hebben gekocht?
Kunt u dat mij vertellen?
Alvast bedankt

Hallo, wij gaan in 2017 ook met een grote groep naar Zell am See en ik ben benieuwd waar jullie de skipassen met korting hebben gekocht?
Kunt u dat mij vertellen?
Alvast bedankt

Hollie op 15 mrt 2016 22:09

Mijn mailadres is marhollie@gmail.com

Plaats een reactie