'goedkope' skivakantie gezocht..

Hoihoi!

Wij gaan normaal altijd naar Flachau, Ski Amade Salzburg!
Gezelligheid… Luxe liften etc…

Dit jaar willen wij niet met een groep maar gewoon met zn 3tjes. Dus alleen het gezinnetje.
Onze eisen:
Appartement met 2 persoonsbed en 1 persoonsbed.
Eigen douche en wc + keukentje.
Op loopafstand van liften/pistes.
Apres Ski is niet belangrijk.
Wel kindvriendelijkheid
En goede skilessen voor ons dochtertje van 4.
Ohja, en gewoon niet te duur.
Kilometers piste maakt ook niet zo uit. Als er een paar mooie routes/pistes naar beneden zijn en goede pistes voor de kleine zijn we al blij.
Afgelopen jaar was het alles bij elkaar goeie 2000euro.
Willen dit jaar wel gaan, maar ook nog andere wensen dus minder begroot voor de wintersport…

Groetjes en bedankt alvast!

Naar Frankrijk met een pakketreis van Sunweb of Bizztravel, zelf koken en buiten de schoolvakanties gaan indien mogelijk. Wat de skilessen betreft, best contact opnemen met ESF. Skiles in het Nederlands is mogelijk in veel gebieden, maar niet overal.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Ja we gaan hoogstwaarschijnlijk nog 1x buiten de schoolvakanties om. Zelf koken ook…
Doen we eigenlijk altijd wel!
Alleen Frankrijk… Is te overwegen… Maar liever niet!

Waarom niet, als ik vragen mag? Er zijn daar prima gebieden die aan al je wensen voldoen. En als après-ski niet aanwezig hoeft te zijn…

Misschien is Les Gets in Portes du Soleil wel wat. Rogier heeft daar laatst een video-review van gemaakt. Perfect voor kinderen en hun ouders (met genoeg te skiën rond Les Gets en Morzine of de hele Portes du Soleil als je kind in een klasje zit), mooi dorpje in een sprookjesachtig mooi gebied.

Ja een beetje vreemd is het wel, Oostenrijk is over het algemeen ook veel duurder als Frankrijk…omdat Frankrijk nu eenmaal veel meer appartementen verhuurd. Als je goedkoop wil zal je af moeten stappen van Oostenrijk, en het mooiste wintersportland van Europa, Frankrijk omarmen

Oke nou miss toch maar kijken naar dorpen in Frankrijk… heb alleen niks met Frankrijk als wibtersport land hihi! Maar gaan het miss toch maar overwegen dan. :)

Als loopafstand tot lift/piste geen vereiste meer is dan kun je ook in Oostenrijk terecht voor relatief weinig.

Dag desiree

Misschien is dit wel iets?

Net buiten kirchberg , tegenover de gondel , en 2 supermarkten in de buurt.

Natuurlijk wel in januari gaan voor een Nice Price …

Het boekingskantoortje in Oostenrijk heeft een nederlandse dame in dienst…

Vraag eventueel ook naar mogelijkheden inclusief ski pas

http://www.alphome.at/Haus-Ina-App.3_pid,19298,nid,31311,typ…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

He Desiree,

Ook binnen Ski Amadé zijn genoeg plaatsen te vinden met een lager prijsniveau.
Wat te denken van Hochkönig of de plaatsen rondom Schladming? Ook dichter bij Flachau (Kleinarl, Wagrain, Großarl zijn best wel te betalen.

Hup Willem II

Hoi desiree,

Ik heb net een vakantie geboekt naar La Plagne, en dit voor 590 euro!
Inclusief busreis (niet ideaal geef ik toe), hotel met halfpension (25 meter van de piste) en skipas 6 dagen voor heel Paradiski.
In een appartement kan het nog goedkoper

Vorig jaar ook geweest en ik vind het een mooi gebied!

Succes!

Wij gaan naar Haus Sonja in See bij Ischl, we betalen daar 500 euro voor een week eind maart, en het ligt meteen bij de lift.

Wij hebben een huis in Ebensee (Ober Oesterreich) met een aparte vakantiewoning. Skilift (Feuerkogel Seilbahn) voor de deur, klein skigebied. Ik stuur graag foto’s en een aantrekkelijke aanbieding naar je toe.
M.v.gr. Irene/Haus Mulder

Hoi Desiree,

Ik zeg Jerzens(hochzeiger).
Kinderen tot 10 gratis skipas,hebben speciale bambinicursus voor 3/5 jarige.
Kijk op pitztal.com voor accomodatie,en zoek er een uit op kaitanger(wijkje) is op loopafstand van de lift.
Liftpas kost ongeveer 180 euro voor 6 dagen.

succes

peet3972

Van mijn broer, die elk jaar naar Itter (gebied Westendorf/Wilder Kaiser) gaat, begreep ik dat er in Itter talloze appartementen/ferienhausen te huur zijn ‘voor weinig’. Op http://www.wilderkaiser.info kom je vast wel verder.

In januari zitten we in Brixen Im Thale, dit kost mij 450 euro (inclusief skipas en busreis). Materiaal neem ik wel zelf mee. Geboekt via Bizztravel. Een stuk goedkoper dan vorig jaar. :)

Ik zie bijvoorbeeld Praloup voorbij komen voor 180euro p.p.p.w. incl. skipas in 3-persoons studio/appartement.

He Desiree,

Ook binnen Ski Amadé zijn genoeg plaatsen te vinden met een lager prijsniveau.
Wat te denken van Hochkönig of de plaatsen rondom Schladming? Ook dichter bij Flachau (Kleinarl, Wagrain, Großarl zijn best wel te betalen.

Nicky op 30 sep. 2013 18:53

Schladming is afgelopen winterseizoen een stuk duurder geworden. Door het WK ging er bij velen 50% bovenop en ik denk niet dat ze dat voor aankomend winterseizoen er weer braaf af gaan halen. Je kan wel naar Rohrmoos, Haus of Pichl gaan, daar is het effect van bovengenoemde prijsverhoging veel minder voelbaar (in de portemonnee)

Plaats een reactie