Testdag ski- en snowboard materiaal Zoetermeer

TESTDAG SKI- EN SNOWBOARDMATERIAAL ZOETERMEER
za 30 november 2013 @ SnowWorld Zoetermeer

Kom naar de testdag in SnowWorld Zoetermeer en test onder andere:

SNOWBOARDS
Bataleon, Flow, Jones, K2, Nidecker, Nitro, Ride, Rossignol, Salomon, Völkl, Yes

SKI
Atomic, Blizzard, Dynastar, Elan, Fischer, Head, K2, Liberty, Line, Movement, Nordica, Rossignol, Salomon, Stöckli, Völkl

Tijd: 13:00 tot 18:00 uur
Prijs: € 24,95 voor een 4 uur skipas

Vergeet niet je ID kaart mee te nemen want die moet je afgeven om een ski of snowboard te testen

Het zijn alle importeurs die er staan dus een mooie mogelijkheid om alles ski’s die je op het oog hebt te testen

Ik was eigenlijk nog wel van plan om te gaan ja, zag het in de White staan…

It's all about the turns duuuuuude!

dank voor de tip! Vorige testdag was er voor de skiers alleen K2 and Movement dus goed om te weten dat er nu meer skimerken zijn om te testen.

Zo’n testdag lijkt me wel heel leuk.

Maar ik vraag me af of het op zo’n zaterdag dan niet veel te druk op de piste is.

Als je ski’s wilt testen moet je toch de ruimte hebben om met verschillende snelheden korte en lange bochten te kunnen maken.

Heeft iemand ervaring met vorige testdagen in Zoetermeer ?

@Gast441, in oktober heb ik getest in Zoetermeer. Het ligt een beetje aan het tijdstip waarop je er bent. Op zich kun je best aardig testen, meestal wachten mensen bovenaan de piste en kun je altijd wel een moment vinden waarop het niet al te druk is zodat je voor jou de juiste bochten kunt maken. Echt super op snelheid haal je niet maar de ski geeft wel een goede eerste indruk mbt kantenwissel, korte bochten, wat langere bochten, etc.

@Sheila. Bedankt

Hoe werkt dat zo’n testdag ?

Kan je onderaan de piste een bepaalde ski uitkiezen en deze na een paar afdalingen omruilen tegen een andere ski ?

Zijn er voldoende ski’s met verschillende lengte’s beschikbaar of moet je op je beurt wachten als je een specifieke ski wil testen ?

Ik ben vooral geïnteresseerd in een piste gerichte allmountain ski

Hierbij mijn ervaringen van vorige keer in oktober. De merken staan er met standjes en je geeft daar bij de merkstand aan wat je zou willen testen. De mensen die er staan kunnen je ook adviseren. Ze hebben allerlei soorten en meestal ook wel diverse lengtes bij zich. En na een paar afdalingen lever je ze weer en kun je wat anders testen als je dat wilt.
Wat wel handig is om te weten is de zoollengte van je skischoenen (de mm), dan kunnen ze de bindingen sneller op jouw skischoen afstellen.

Voor degene die interesse hebben, hierbij de link met info: https://www.facebook.com/events/684781998206353/

klinkt leuk. Offpiste ski’s testen wordt zeker een beetje lastig hier?
@Arjen, wat is White? een ski magazine?

It's all about the turns duuuuuude!

Ben benieuwd hoeveel ik er ga zien van jullie

Plaats een reactie