AFRADER: Skihal De Uithof Den Haag

Mijn ervaring is dus niet slechts een incident, als ik de overige reacties over De Uithof lees… bizar dat dergelijke ondernemers zo geld uit de zakken van de consument wil en mag kloppen!!!

Landgraaf staat op de 2DO-lijst, maar dan wel wanneer de bierstube open is natuurlijk.

dubbeltje, eerste rang.

De Uithof is weinig dubbeltje hoor, verrektespier… en als je een sneeuwbaan aanbiedt, lijkt mij sneeuw niets met ‘eerste rang’ te maken te hebben.

Sorry maar voor €9,95 vier uur toegang vind ik ook dat je niet al te veel moet verwachten. En dan ook niet moet klagen als het allemaal wat minder is. Al hoewel het natuurlijk wel veilig hoort te zijn voor welk bedrag dan ook.

Dat is een zondagsavondactie, dat is niet het reguliere tarief. Dat wil niet zeggen dat je geen kwaliteit mag verwachten, er dient verschaft te worden wat er aangeboden is.

Rottend vlees bij de slager accepteer je immers ook niet, of het nou afgeprijsd/gratis is of niet.

Ik ben op zaterdag jl geweest , goede sneeuw ,niet druk,personeel bij de lift, alleen een heleboel kamikaze piloten!Al met al was het goed te doen.

@gekopwintersport, Waar ben je geweest, want als jij de Uithof bedoeld dan ben je zeker in een andere Uithof geweest want het was daar na mijn mening heel slecht. De piste bestond uit 1 ijsplaat met hier en daar bultjes van iets wat op sneeuw moet lijken. Verder heb ik naast een groep mensen die bezig was met het begeleiden van een groep mindervaliden niemand bij de lift gezien.

Togi,bij de lift stond niet alleen begeleiders van polyaktief maar ook personeel van de Uithof,althans tussen 13.00 en 15.00 uur. De ijsplaat heb ik alleen gezien bij de lift.Het is en blijft behelpen op een indoor baan,welke je ook neemt.Ik heb mezelf ieder geval prima vermaakt.

Dan was jij zeker die boarder in die gele trui. Boven op was het 1 grote ijsplaat met hier en daar wat sneeuw, die in de loop van de dag steeds erger begon te worden. Aan het einde van de dag (wij waren er van 14 tot 17 uur) ging de ene na de andere er onderuit (voornamelijk de boarders)

Ik heb ook een slechte ervaring met de Uithof: een maat van mij is daar een paar jaar geleden onderuit gegaan op die enorme ijsplaat bovenaan. Gelijk een dijk van een gat in zijn achterhoofd, dat in het ziekenhuis gehecht moest worden. Dit had niks met onbezonnenheid of onervarenheid te maken, maar alleen met het feit dat de baan niet deugde.

Ik hoop dat iemand bij de Uithof dit topic leest en dat er serieus actie op wordt ondernomen.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, omdat het hier op een willekeurige site gepost wordt denk je dat iemand van De Uithof actie gaat ondernemen! Droom maar lekker verder!

Ach, mailtje naar de Uithof met link naar dit topic is niet verkeerd toch? ;)

Ik heb in Nederland op alle indoor banen al geskied, en Snow World Landgraaf is voor de gevorderde wintersporter echt de beste baan. Daarna Snow World Zoetermeer en Spaarnwoude. De Uithof is zeer geschikt voor mensen die nog geen ervaring hebben, de ervaren wintersporters kunnen er beter gaan karten of lasergamen.

@ Sjakko72: Karten? Geen wonder dat die baan zo slecht is…

Is dit niet iets voor de snowmeeting? Een paar mensen staan aan weersijden met lasergamespaintball en de anderen moeten er tussendoor skien zonder geraakt te worden,
Bedankt sjakko voor de inspiratie.

Ik heb in Nederland op alle indoor banen al geskied, en Snow World Landgraaf is voor de gevorderde wintersporter echt de beste baan. Daarna Snow World Zoetermeer en Spaarnwoude. De Uithof is zeer geschikt voor mensen die nog geen ervaring hebben, de ervaren wintersporters kunnen er beter gaan karten of lasergamen.

Sjakko72 op 25 nov. 2011 19:57

En die baan in rucphen dan? is dat wat?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Is dit niet iets voor de snowmeeting? Een paar mensen staan aan weersijden met lasergamespaintball en de anderen moeten er tussendoor skien zonder geraakt te worden,
Bedankt sjakko voor de inspiratie.

Cees 2nd life op 25 nov. 2011 21:04

over leuke ideeën: op een echte alpse piste een paintballdekor maken, waarbij je tijdens de afdaling op elkaar kunt schieten.
Toegestaan is dan om te schuilen achter sneeuwhopen, bomen, kickers, etc., maar de achtervolging op de ski’s inzetten en je tegenstander er gekleurd opzetten is het doel van het spel…
Beetje James Bond achtige taferelen…pow pow!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Haha, hoewel ik in Den Haag woon, en ik zelfs met de tram naar de Uithof kan, onderhand gezworen daar nooit meer te komen. Eerdere jaren was het echt nog wel te doen, maar o o o wat een ellende! Levensgevaarlijk bovenaan die lift! Al krijg ik geld toe!

En dan kan je daar je boards testen die je bij Duijvesteijn wil kopen. Daar worden je ervaringen niet veel beter van, ben ik bang…

Voorkeur heeft nog steeds SW Landgraaf, en SW Zoetermeer vanwege de afstand ook wel goed te doen. Snow Planet en Rucphen een jaar of 12 geleden voor 't laatst geprobeerd, haha, dus ik heb geen idee hoe het daar nou is.

ik ben in Bottrop, Landgraaf, de Uithof en in Zoetermeer geweest. Uiteindelijk is het allemaal 'behelpen’en niet te vergelijken met het echie. maar voor een leuk uitje best te doen. Snowworld is wel HEEL erg duur, maar dat lijkt uiteindelijk niemand tegen te houden. En bovendien: de laatste keer dat ik er was, een zondag half november was de ‘gevorderde piste’ totaal geblokkeerd door lesklasjes van kinderen en volwassenen die zo te zien nét voor de eerste keer op skies stonden: absoluut onverantwoord, want er zijn natuurlijk ook 'razers’die overal tussendoor flitsen. ik vraag me echt af of ze gék geworden zijn bij snowworld…

de laatste keer dat ik er was, een zondag half november was de ‘gevorderde piste’ totaal geblokkeerd door lesklasjes van kinderen en volwassenen die zo te zien nét voor de eerste keer op skies stonden: absoluut onverantwoord, want er zijn natuurlijk ook 'razers’die overal tussendoor flitsen. ik vraag me echt af of ze gék geworden zijn bij snowworld…

Katinka op 26 nov. 2011 09:52

Ligt het eigenlijk niet aan de mensen die er tussendoor razen??? Op de piste moet je gewoon rekening houden met iedereen. Heeft niets met Snowworld te maken, zo gaat het in andere sneeuwbanen ook.

In Zoetermeer kan je elke avond na 7 uur 4 uurtjes skieen voor 25 euro. Dus de prijs valt best mee. Ja als je overdag gaat dan betaal je meer.

Ik ben zelf nooit wezen skieen in de Uithof maar ben een keer wezen kijken. Moet zeggen dat ik gelijk al zoiets had van laat maar. Het ziet er niet uit.

Volgens mij nog goedkoper op zondagavond zelfs… 5u voor 18€ ofzoiets? Wel erg apart dat ik op donderdagmiddag meer betaal als op bijv za of zo avond! Wat is daar de gedachte achter? Veel lessen in de middagen?

Zelf ga ik regelmatig naar Zoetermeer daar vind ik het best goed te doen de piste is off course niet erg lang. Maar je bent relatief snel weer boven de piste is redleijk stijl.

Met botropp heb ik enkel hele slechte ervaringen: all inclusive is gewoon een deceptie het eten is niet lekker, de sneeuw is extreem slecht het lijkt wel een soort schuurpapier. Neem vooral niet je eigen spullen mee iedreen leent daar de spullen en gaat er mee om alsof het gemeenschapsgoed is. De lift is niet vooruit te branden… ga zo maar door

Spaarnwoude is simpelweg te duur voor de lengte van de helling bijna geen funpark, en slechte sneeuw (benzine sneeuw omdat ze met benzine sneeuw kanonnen werken.

Paar jaar geleden is op de Uithof ook iemand overleden na een val tegen zo’n stalen balk. daarna hebben ze wel wat kussen ertegen gepropt maar echt jofel is het allemaal niet idd. enige positieve: lage prijs tov het belachelijk dure zoetermeer. is wel geinig om es heen te gaan als het lekker rustig is maar veel heb je er niet te zoeken…baggerzooi…

Mensen, dit topic is een jaar geleden gestart en nu wel genoeg omhoog geschopt. Deze gaat op slot.

MAND!

Plaats een reactie