Beste Action cam?

Ik heb een vraagje:
Ik wil graag een action camera kopen maar ik kan niet kiezen tussen de volgende 3:

  • Sony as15
  • GoPro Hero 3 Silver
  • Contour Roam 2

Ik heb geen ervaring met de Action camera’s maar welke is volgens jullie het beste voor het filmen van snowboarden of skiën

Ik heb zelf vorige week de as15 gekocht en die bevalt goed. Maar, voor wat jij wil zijn ze vast allemaal goed. Kijk ook even naar de test in het gearonderdeel van deze site!

Ik heb de gopro hero 3 black, super camera, stabiel beeld die tot 4K kan opnemen

Ik heb snel even een account gemaakt dus dit is mijn account, maar ik twijfel echt want: de GoPro heeft heel veel accessoires en De Sony as-15 bijna niet en ik weet ook niet hoe het met de batterij gebruik zit dus vandaar dat ik deze vraag van hierboven had gesteld

gopro kan je zo goed als overal op monteren; latten, stokken, helm, jezelf. kan je bedienen met afstandsbediening, ipad, iphone,… voorzie wel extra batterijen. Gopro kan je ook als fototoestel gebruiken waarmee je vb. Mooie timelapse filmpjes mee kan maken. Ik kan natuurlijk enkel over de gopro spreken.

Ik heb zelf de contour+2 (zelfde prijsklasse als de silver) en ben hier zeer tevreden over. Veel mogelijkheden voor mounts (ook niet onbelangerijk).
Al zou ik de Roam afraden, deze heeft een ingebouwde batterij en ben daar persoonlijk geen voorstander van.

Bekijk deze pagina anders eens! Staan 2 van de gevraagde camera’s op en worden vergeleken met elkaar ;) https://www.wintersport.nl/gear/actiecameras

Als ik tussen die 3 moest kiezen, zou ik zelf voor de Sony gaan! Al is de GoPro makkelijker te monteren op verschillende plekken…

Ik had dat Filmpje al gekeken, als het aan helderheid ligt wil ik voor de sony gaan maar de GoPro heeft heel veel accessoires dus vandaar dat ik vraag en hoe zit het met de batterij duur? want welke zou het langste meegaan?