Reizen naar Ischgl met slechte weersomstandigheden*

Wij zouden in februari naar ischgl gaan. Is de weg naar ischgl ok in slechte weersomstandigheden? (Steile hellingen, scherpe bochte)

Jep, nergens echt stijl of scherpe bochten.

is te doen! volgens mij kappl is er een heuveltje als er sneeuw ligt wat wel rottig kan zijn (1x meegemaakt dat ik met me auto niet boven kwam) maar over het algemeen weinig scherpe botchen of hellingen;)

Weet iemand een goed hotel in ischgl?
Met Babyoppas en skiën tot aan hotel.

Alpvita Piz Tasna, een meter of 50 van de lift.

ben wel niet zeker van de babyoppas…

met goei winterbanden geen enkel probleem en oep de website van ischgl hotels met hopen

Zelfs met een gesloten sneeuwdek op de weg nog nooit kettingen nodig gehad richting Ischgl, wel de Arlbergtunnel nemen dan ;)

"Zelfs met een gesloten sneeuwdek op de weg nog nooit kettingen nodig gehad richting Ischgl, wel de Arlbergtunnel nemen dan "

Hoe zou je anders willen rijden?

Fernpass is ook een optie… Geen tol en geen vignet noodzakelijk! Echter rijdt de Arlbergtunnel veld malen makkelijker en minder file gevoelig

@stefanski,

Je kunt ook over de pas vanaf Galtur in Ischgl komen. Niet aan te bevelen en meestal gesloten in de winter.

@gast147 die route dien je NOOIT te nemen, deze is meestal gesloten en als ie al open is kunnen ze deze pas elk willekeurig moment Maar zoals je zelf al aangeeft is deze MEESTAL gesloten.

Dit betreft overigens de Silvrettahochalpenstrasse als ik mezelf niet

Titel even aangepast.

MAND!

Fernpass is ook een optie… Geen tol en geen vignet noodzakelijk! Echter rijdt de Arlbergtunnel veld malen makkelijker en minder file gevoelig

Martje op 19 jan. 2014 21:33

Alsof de kosten voor een 10-dagen vignet het verschil gaan maken!

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie