Aprés ski hit 2014 - 2015

Ik kon afgelopen weekend nergens komen of ik hoorde dit.

Skiën. What else.

Hier in Winterberg kun je niet meer op stap zonder 3x per avond Hellen Fischer mit Attemloos, maar ook Cro mit Traum und Andreas Bourias met Auf Uns komen oft vorbei…! Ben benieuwd naar de apres aki hita in Fra krijk dit jaar :)

Hahaha @JohnZillertal dat is dan al de tripple repost, ik plaatste hem gisteren ook al :D Duidelijk dus dat het nummer nog steeds ontzettend populair is en stiekem ook gewoon een knaller (en ja, dat komt van een non après-ski fan)!

@Rene Sorry, ik kwam net uit wat aprés ski bars in Sölden. Zal volgende keer beter en meer lezen. En niet na de aprés ski.

Skiën. What else.

@Rene Sorry, ik kwam net uit wat aprés ski bars in Sölden. Zal volgende keer beter en meer lezen. En niet na de aprés ski.

JohnZillertal op 2 dec 2014 08:52

Haha, geen probleem hoor, ik had me er zelf ook schuldig aan gemaakt in precies dezelfde situatie :P

Ik denk dat zeker in de Duitstalige Apres ski dat je Atemlos durch die nacht wel gaat horen.


niet specifiek een apres ski nummer, maar wel onwijs populair (en t was ook de Wiesn hit van dit jaar)

Powermage op 20 nov 2014 08:09

In Ischgl is het deze! De Duitstaligen worden “total Losss” als deze door de speakers gaat.
Klinkt lekker maar lijkt me meer een winner voor Eurovision. :-D

Zal precies maar één liedje zorgen voor de hit dit jaar.
Gelukkig hebben wij de klassiekers nog.

Bvb.: http://youtu.be/FWsQQgbKkjc

Skiing is a dance, and the mountain always leads.


Nieuwe van de lawineboys, denk niet zo een grote hit als hun andere nummers maar vind hem wel erg lekker (ook omdat ik het origineel goed kan waarderen :D )

Vraagje: Bestaat er eigenlijk iets als Franse après-ski muziek? Ik vertrek vanavond met m’n studentenvereniging naar Risoul en ik ben een playlistje aan’t maken voor de pré-ski en ik heb eigenlijk alleen maar Duitse of Nederlandstalige nummers :D

Franse après-ski muziek?

Arnh op 30 jan 2015 10:15

Volgens mij is “après” een frans woord, maar geen idee waar dat dan vandaag komt! Ook in frankrijk draaien we gewoon die duitse schlagers. Nederlandse ski-hut troep doen ze maar in Gerlos of Westendorf (of Rotterdam).

De absolute topper van dit jaar is dit nummer:

Dit is zo’n slechte cover en zo erg… maar dat maakt het dan toch wel weer grappig.

Skiën. What else.

Dit is zo’n slechte cover en zo erg… maar dat maakt het dan toch wel weer grappig.

SkileraarJohn op 5 feb 2015 15:53

Haha, wat slecht. Wel lachen.

Een lekker nummer van deze Kölse dames!

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Leuke verzameling, inspirerend om na 5 jaar weer eens aan de gang te gaan met een Apres Ski party mix :)

deel1:
https://www.mixcloud.com/leonstolk5/leons-apres-ski-party-mi…


Nieuwe van de lawineboys, denk niet zo een grote hit als hun andere nummers maar vind hem wel erg lekker (ook omdat ik het origineel goed kan waarderen :D )

Powermage op 16 jan 2015 16:07

Ik had dit nummer al in mijn spotify après-ski afspeellijst staan, vind het echt een leuk nummer. Lekker deuntje en een tekst die makkelijk te onthouden is. Toch wel echt de dingen die je moet hebben voor een nummer dat onthouden gaat worden.

Voor degene die deze afspeellijst willen volgen/zien, here you go: http://open.spotify.com/user/1122332643/playlist/4m0fgIMe9Lt…

Carnas on Tour

Hoe kan je dat nummer al in je afspeellijst hebben staan als ik t hier op de releasedag gepost had :S :P

Maargoed, met de carnaval de lawineboys ook geregeld gehoord, dus denk dat t wel een hitje mag heten ondertussen :)

Hoe kan je dat nummer al in je afspeellijst hebben staan als ik t hier op de releasedag gepost had :S :P

Maargoed, met de carnaval de lawineboys ook geregeld gehoord, dus denk dat t wel een hitje mag heten ondertussen :)

Powermage op 16 feb 2015 22:25

Ik had hem dezelfde dag blijkbaar toegevoegd zie ik net in mijn lijst. Ik dacht dat ik 'm eerder had toegevoegd :P

Carnas on Tour

Wij werden redelijk doodgegooid met de Albatroaz

Wellicht in Nederland al een hele tijd bekend, maar als Belg heb ik het pas deze winter ontdekt:

Vorige week deze ook meermalen gehoord in Montafon.

Echte Duitstalige apres ski kneiters lijken er dit seizoen niet te zijn bijgekomen, of heb ik het mis?

Overigens groot fan van deze playlist: http://open.spotify.com/user/1165260285/playlist/042gxTEaCfn…

Meer dan 200 nummers vol vertier…

Een paar nieuwe hitjes, naar mijn mening zijn bv:
Brings - Kolsche Jung
Rabaue - Ich hab gute laune
Peter Wackel - Schwarze Natascha (niet echt nieuw, maar wel weer in nieuw “jasje”)
En deze heb ik ook een enkele keer gehhord: Matty Valentino - Schnaps das war sein letztes Wort
En uiteraard Atemlos van Helene Fisher

Maar verder echte kneiters als eisbaren, etc zijn er niet echt idd…

Haha snollebolleke was in Ischgl ook t enige Nederlandse nummer tussen de Duitse!
Maar ook is solden deed: geht’s Mahl bier holen en dikke titten kartoffelasalat t ook erg goed!!

Ultimate Après Ski Mix!!

Plaats een reactie