Liever in de Sneeuw met leeftijdsgenoten (20-30) dan Carnaval?

Hoi,

Ik ben Pauline 24 jaar en tijdens de Carnaval (15 februari - 18 februari) ben ik liever niet in Nederland. Ik sta veel liever op de piste! Denk jij er ook zo over en wil je gezellig een week(je) op wintersport laat dan een berichtje achter!

Ik ben maar een arme student, dus ik wil liever niet te duur. Ik ben nog redelijk onervaren (blauwe piste), ik wil nog een paar lesjes nemen. Maar als je meer ervaring hebt, vind ik dat ook geen probleem het lijkt me gewoon leuk om met een aantal te gaan. Après ski vind ik gezellig, maar ik vind het ook leuk om gezellig te kletsen en te eten.

Kun jij je hier in vinden, laat dan een berichtje achter!

Hoi, Ik zoek ook nog aansluiting bij een groep, dus als je mensen zoekt…
Heb ervaring, eigen uitrusting, en eigen vervoer met winterbanden, etc.,…
Ik ben alleen geen 20-30 meer :) maar 39.

Hoi Ronald,

Wij hebben nog wel plek voor je :)

Gr,

Erwin

Pauline wij willen Wrs ook rond die tijd in t jaar gaan, ik ben 20 mijn vriendin is 18. App maar 0613043147

@Sander, je kan je nummer beter via pm sturen.

@RwinLWD Waar gaan jullie heen, en hoe is jullie groep samengesteld?

Hoi Ronald,

We gaan de laatste week van januari naar Plagne, superdeluxe appartement, totaal niet Frans :) De groep is nog niet compleet maar zeker:
Ik 33, goede boarder maar noem mijzelf nog geen echte gevorderde
vriendin 29, overgestapt naar skiën neemt nog les samen met schoonouders die ook mee gaan (51 en 53)
Zoontje, dan 15 maanden. Is nog een echte schijterd, board en skied niet :)
Onzeker: Vriend van mij, gevorderd boarder
Onzeker: Ander gezin vergelijkbaar met de mijne maar dan is hun kindje net 4 jaar

Wat dat aangaat is er nog wel ruimte voor 4 tot 5 personen (gezin of individueel) als we die kunnen vinden. We hebben twee appartementen zoals het nu lijkt dan dus je slaapt dan los van de kids.

Gr,

Erwin

@RwinLWD , Sorry, maar ik zoek meer een groep “losse” mensen, geen familie’s met kinderen. :)
Helaas…

Geen probleem :)

hey ik ben mike 25 j en ziek nog met mensen met wie ik mee kan gaan, ik ski al jaren dus dat komt zeker goed en lekker apre-ski ook.

hey ik ben mike 25 j en ziek nog met mensen met wie ik mee kan gaan, ik ski al jaren dus dat komt zeker goed en lekker apre-ski ook.

mike1 op 12 nov 2014 22:06

Is het besmettelijk? ;)

Hey hey,

Leuk dat er gereageerd wordt. Mijn plannen zijn een beetje gewijzigd (vlucht met carnaval naar Londen met mn zusje (die houdt totaal niet van wintersport). Ik wil nu graag begin/midden januari gaan. Iemand interesse?

Groetjes…

Je kunt bij ons aanhaken, laatste week januari

Naar welk gebied wil je?

Laatste week van Januari kan ik helaas niet.
Het gebied maakt me niet zoveel heel veel uit, ik heb toch nog niet zoveel ervaring. Voor mij is het gewoon belangrijk dat het een budget wintersport wordt, dus niet een te duur gebied.

Hoi!

Nogal een oud topic maar hebben jullie toevallig nog plek over? Ik ben 20 jaar oud en een niet geheel onervaren skieër.

Gr Jannik

Dag Iedereen

Ik zoek zelf ook nog aansluiting bij iemand. Ik ben een gevorderde snowboarder van 22jaar uit België.

Ik ben gebonden aan de krokusvakantie (carnaval) aangezien ik in het onderwijs zit. De bestemming maakt voor mij helemaal niet uit.
Mijn opzet is om een leuke, goedkope skireis te beleven.
Hopelijk krijg ik wat reacties en kan ik aansluiten bij iemand.

Groeten

Lander

Zoek nog mensen voor tweede week februari, Oostenrijk, Mayrhofen

Groet

Als iemand twijfelt, ga gewoon lekker mee. Ik ben de jongste (26 jaar) uit een andere groep en zou het leuk vinden als een aantal leeftijdsgenoten zich nog aansluiten bij Rene. @Rene, ik zit bij de groep van DVDE13

Plaats een reactie