De allermooiste Ski+Snowboard foto's!

null

Dit is denk toch mijn mooiste shot ooit vanuit een liftje genomen met mijn mobieltje

Flensje op 8 dec 2014 18:07

sowieso in Flaine gemaakt?!

Arno11 op 26 dec 2014 12:31

Dit is La Plagne. Dit soort beelden zie je niet heel snel in Flaine.

Flensje op 27 dec 2014 08:54

Zal ik dit jaar eens achter zoeken in La Plagne.
Ik kan mij dit soort sneeuwduinen wel herinneren in Flaine, ik geloof ter hoogte van (misschien wel toepasselijk) de lift “dessert blanc” en ik dacht ook vanuit de lift “Aup de Veran”.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

null

null

Deze foto heb ik genomen in januari 2012 met mijn smartphone uit de cabinelift vanaf Zermatt richting het middenstation “Furi”.

of zoiets…

null

Johnny74 op 17 dec 2014 08:09

De soleil lift in La Toussuire?

Arno11 op 26 dec 2014 12:36

of zoiets…

null

Johnny74 op 17 dec 2014 08:09

De soleil lift in La Toussuire?

Arno11 op 26 dec 2014 12:36

…dat klopt…

null

Hakuna Matata

null

null

Hakuna Matata

Zo met de huidige dumpen die zijn gevallen is mijn zin nog meer gestegen en zo ook de huidige voorpret!
Kortom ik heb weer mooie plaatjes die ik graag met jullie wil delen!

null

null

null

De tweede foto is een bijzonder mooi plaatje, maar de sterrenhemel is helaas wel zo nep als nep als maar zijn kan. Je kan met wat moeite heel wat sterren op een foto krijgen, maar kleur zul je met een “normaal” fototoestel (aka , geen telescoop e.d.) niet op aarde vast leggen ;) Was het een normale sterrenhemel geweest, dan was het nog steeds een absurd mooie foot die veel beter scoorde bij mij :)

Rene op 4 dec 2014 08:52

Ik denk eigenlijk dat het een zg HDR foto is. En gerust nog ff verder bewerkt.
Zie hier een uitleg http://www.thijsschouten.com/diverse-artikelen/hdr-fotografi…

null

Kleine bijdrage van mijn kant. Kleinwalsertal 2012

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

Enkele persoonlijke kiekjes ! Wie kan het gebied raden. Niks met photoshop gedaan, enkele wel met de HDR stand getrokken.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Plaats een reactie